دهه فجر

فرمانده حوزه ۸ بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) شهرداری کرج با صدور پیامی فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سرهنگ پاسدار غلام قربانی مشاور شهردار و فرمانده حوزه ۸ بسیج حضرت سیدالشهدا (ع) شهرداری کرج فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب، ملت همیشه بیدار در صحنه و کلیه بسیجیان شهرداری کرج تبریک گفت.

 متن پیام به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 

جاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْباطِلُ إِنَّ الْباطِلَ کانَ زَهُوقا اسرا -۸۱) 

حق آمد و باطل نابود شد به درستی که باطل خود سزاوار محو و نابودی است 

«والفجرِ و لَیالٍ عَشْر...». دهه مبارک فجر، تجلی شکوهمند حماسه و سرافرازی ملتی است که در عصر اسارت انسان و در روزگار قحطی انسانیت، با انقلاب اسلامی خویش، صفحه‏ای زریّن را در تاریخ حیات آدمی گشود و صلای خداخواهی، معنویت، آزادی و استقلال را در گوش جان جهانیان طنین ‏انداز کرد. 

در آغاز ایام الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، چهل و دومین فجر پیروزی انقلاب اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب و همه مسوولان و خدمتگزاران نظام و بویژه مردم دلاور و همیشه در صحنه استان البرز و بسیجیان شهرداری کلانشهر کرج تبریک و شادباش عرض می نمایم و از خدای سبحان توفیق احیای همیشگی و پاسداشت ارزش های انقلاب اسلامی را مسئلت دارم. 

اینجانب با تبریک ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی به رهبر معظم انقلاب و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی، یاد و خاطره بنیانگذار انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) و همه فجر آفرینان و شهیدان همیشه جاوید انقلاب اسلامی را گرامی داشته و از ملت غیور استان البرز بویژه بسیجیان شهرداری کلانشهر کرج دعوت می نمایم با حضور ارزشمند خود در مراسم و برنامه های جشن انقلاب،ضمن پاسداشت آرمان ها، اقتدار و عزت ایران اسلامی و حمایت ملت شهید پرور را در مقابل جهانیان به تصویر کشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =