بضاعتی پور

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از آغاز واکسیناسیون سبزبانان از هفته آینده خبر داد.

پیمان بضاعتی پور در گفت‌وگو با  پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به زمان تزریق واکسن کرونا به سبزبانان کلانشهر کرج اظهار کرد: تزریق واکسن کرونا به پاکبانان مناطق مختلف در مراحل پایانی قرار دارد و طبق زمانبندی صورت گرفته از هفته آینده سبزبانان نیز این واکسن را دریافت می‌کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه شیوع کرونا مانع برگزاری رویدادهای مختلفی که بهار ۱۴۰۰ را برای شهروندان دلچسب‌تر می‌کرد شده است، افزود: برای بهار امسال رویدادهای جذاب و جشنواره‌های مختلفی پیش بینی شده بود ولی متاسفانه شیوع کرونا مانع از برگزاری اغلب آنها شده است.

بضاعتی پور در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به اینکه زمان آبیاری درختان سطح شهر آغاز شده، گفت: با افزایش دمای هوا، کم کم آبیاری درختان سطح شهر توسط سبزبانان سازمان شروع می شود .

رییس سازمان سیما، منظرو فضای سبز شهری شهرداری کرج توضیح داد: از اول فروردین تا کنون به دلیل اینکه درختان در آوندهای خود مقداری آب ذخیره داشتند نیازی به این کار نبود.

وی همچنین در پاسخ به علت جابه جایی درختان مقابل کاروانسرای شاه عباسی گفت: این درختان با مصوبه کمیسیون ماده ۷ جابه جا و به نهالستان کرج منتقل شده اند تا مکان خوبی برای بازکاشت آنها مشخص شود.

این مسئول افزود: بنا شده مقابل کاروان سرای شاه عباسی پیاده راه ایجاد شود به همین دلیل چاره ای جز جابه جایی درختان نداشتیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =