66

رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از توزیع ۱۳ هزار تن آسفالت در مناطق ۲، ۴ و ۹ شهرداری خبر داد.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات روکش آسفالت مکانیزه خیابان دوم آق تپه (منطقه چهار) و محله دولت آباد خیابان ابوسعید واقع در منطقه ۹ با تناژ پنج هزار و ۵۰۰ تن، زیرگذر فهمیده و جاده محمدشهر با تناژ هزار و ۴۳۶ تن (منطقه دو) و پارکینگ اتوبوسرانی شهید سلطانی با تناژ دو هزار و  ۵۳۷ تن اجرایی شده است.

وی افزود: روند اصلاح معابر منطقه ۲ و ۹ شهرداری کرج، تراش و روکش آسفالت خیابان لقمان روبروی مترو کرج (منطقه دو) و خیابان مقابل انبار ترمینال شهید کلانتری (منطقه ۹) نیز در دستور کار سازمان عمران قرار گرفت که با صرف بیش از چهار هزار تن آسفالت عملیاتی شده است.

رئیس سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج با بیان اینکه عملیات روکش، لکه گیری آسفالت و بهسازی معابر مناطق مختلف شهر کرج از برنامه های اولویت دار سازمان عمران در حوزه عمرانی و خدماتی است، اضافه کرد: اجرای عملیات توزیع و پخش آسفالت در سطح شهر کرج بر اساس نیاز مناطق مختلف عملیاتی می شود که امید می رود با ادامه این روند بخش عمده ای از مشکلات شهروندان در زمینه تامین زیرساخت ها کاهش یابد.

عاقلی ادامه داد: عملیات مذکور به منظور رفاه حال شهروندان و همچنین تسهیل در امر تردد وسایل نقلیه و بهسازی معابر اجرایی شده که امید است با اجرای این پروژه موجبات رضایتمندی شهروندان فراهم شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =