معاونین عمران

اولین جلسه هماهنگی معاونین فنی و عمرانی مناطق دهگانه شهرداری کرج  با مدیران ارشد معاونت فنی وعمرانی شهرداری در سالن جلسات شهرداری مرکز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ این جلسه امروز ۲۹ اردیبهشت، با حضور علی اصغر همتی سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج و مدیران ارشد معاونت فنی وعمرانی شهرداری همچنین معاونین فنی و عمرانی مناطق دهگانه کرج برگزار شد.

در این جلسه که با هدف هماهنگی فعالیت‌های عمرانی در شهر برگزار شد، مباحث گوناگون تخصصی و مشکلات پیش رو معاونین عمران مناطق مطرح و مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج در این جلسه بیان کرد: هدف از تشکیل این جلسه هماهنگی معاونین فنی و عمرانی مناطق برای نظارت و بررسی بهتر و بیشتر در پیشبرد سریع پروژه‌ها و مرتفع کردن مشکلات آنها است.

علی اصغر همتی با تاکید بر ضرورت برپایی نشست‌هایی مشابه به طور ماهانه، هماهنگی میان معاونین عمرانی برای انجام متناسب امور را موجب تقویت این حوزه دانست و گفت: رسیدگی به مشکلات شهر و شهروندان به ویژه در نقاط حساس و کم برخوردار در اولویت کار این حوزه  است.

وی در ادامه افزود: لازم است دیدگاه ها، پیشنهادات و ایده‌های خوب در این خصوص اجرایی شود تا از این طریق بتوانیم کیفیت خدمات رسانی در شهر را ارتقاء دهیم.

همتی با اشاره به اینکه برگزاری کلاس‌های آموزشی برای معاونین و زیر مجموعه‌های این واحد در نظر شده است، گفت: با افزایش سطح آگاهی نیروها و استفاده از افراد کاردان در این حوزه همچنین با مدیرت صحیح می توان بسیاری از مشکلات پیش رو در بحث عمران شهر را مرتفع کرد.

گفتنی است، بررسی و رصد بازخورد عملکرد پیمانکاران، عدم وجود نیروهای امانی در مناطق و نبود هماهنگی با ادارات حفار و بعضا مشکلاتی که در این زمینه برای مناطق ایجاد می‌کنند، همچنین نبود وحدت رویه بین معاونین عمران مناطق در پیشبرد اهداف عمرانی شهر، کمبود ماشین آلات و نبود تجهیزات در برخی از مناطق از موضوعاتی بود که در این جلسه مطرح و برای به رفع آنها بحث و گفتگو شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =