پارک ایران کوچک

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: مبنای ایجاد و توسعه پارک‌های محله‌ای خصوصا در مناطق کم برخوردار، ایجاد فضایی برای تفریح و پر کردن اوقات فراغت ساکنان است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، پیمان بضاعتی پور در بازدید از روند احداث فاز دوم پارک ۱۰ هکتاری شهید ایرانی واقع در محله حصارک کرج، اظهار کرد: با توسعه فضای سبزشهری و ایجاد پارک‌های محله‌ای امکان برخورداری بیشتر شهروندان از فضای سبز فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه عملیات نصب کفپوش ومبلمان، جدول گذاری، لوله‌گذاری انتقال آب خام این پروژه ۱۰هکتاری در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شده، گفت: نگاه ویژه مدیریت شهری کرج و شورای پنجم به این پروژه موجب تسریع عملیات فنی و عمرانی آن شده و زودی شاهد بهره برداری از این پارک خواهیم بود.

رئیس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به نقش پارک‌های محله‌ای در پر کردن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان اشاره کرد و افزود: مبنای ایجاد و توسعه پارک‌های محله‌ای خصوصا در مناطق کم برخوردار، پرکردن اوقات فراغت و ایجاد فضایی برای تفریح ساکنان است.

بضاعتی پور به احداث و تجهیز ۱۰ پارکلت در مناطق مختلف شهر اشاره داشت و افزود: این طرح با هدف توجه بیشتر به موضوع پیاده محوری و فراهم کردن فضایی برای نشستن، استراحت و لذت بردن مردم در شهر اجرایی می‌شود.

وی از علف کشی و حذف علف‌های هرز در بوستان‌ها و فضاهای سبز شهری در آستانه گرم شدن هوا خبر داد و افزود: رسیدگی به فضاهای سبز همیشه از اولویت مدیریت شهری به شمار می رود که توجه و اقدامات به موقع در این زمینه به صورت مداوم و با نظارت اداره توسعه و حفظ و نگهداری فضای سبز امور مناطق  انجام می‌گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =