85

رئیس اداره جوانان و بانوان سازمان فرهنگی شهرداری کرج گفت: به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر یک دوره مسابقه دوچرخه سواری برگزار شد.

مریم فشی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز گفت: یاد و خاطره رشادت های شهیدان و حافظان وطن و رزمندگانی که در آزادسازی خرمشهر در زمان جنگ تحمیلی نقش داشته اند، در تمامی روزهای سال جاری است و باید از هر بهانه ای برای زنده نگاه داشتن این رویدادها استفاده کرد. از طرفی نقش بی بدیل ورزش در سلامتی و افزایش انرژی و انگیزه عموم مردم نیز انکار ناپذیر است و هر دستگاه اجرایی و خدمت رسان به شهروندان می بایست در ترویج این امر مهم، گام های موثری بردارد.

وی ادامه داد: در همین راستا اداره جوانان سازمان فرهنگی شهرداری کرج با مشارکت هیئت دوچرخه سواری استان البرز، اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه دوچرخه سواری به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر کرد که این مسابقه با حضور ۱۰۴ نفر رکاب زن و دوچرخه سوار در رده سنی جوانان و بزرگسالان انجام شد و از مسیر ابتدای جاده چالوس (پارک امید) تا روستای «کندُر» ادامه داشت.

فشی افزود: در این مسابقه مفرح که با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد، به سه نفر برتر رده های پیشکسوتان، بزرگسالان و جوانان جوایزی اهدا و از زحماتشان تقدیر به عمل آمد.

به گفته وی مهدی باقری، نیما صمدی فر و رضا الماسی در بخش پیشکسوتان برتر شدند، همچنین داریوش اسماعیل زاده، میلادقالیچی و فراز شکری در بخش بزرگسالان، و پوریا یعقوبی، پرهام شهسورای و  محمدنبی میرباقری در بخش جوانان برتر شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =