علی عابدی مدیر کل امور مالی

مدیرکل امور مالی شهرداری کرج از برگزاری دوره آموزشی رسیدگی و ارائه اطلاعات و مستندات به ممیزین مالیاتی برای مدیران مالی مناطق دهگانه و سازمان‌های تابعه این دستگاه خبر داد.

علی عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، اظهار کرد: با حضور مشاورین مالیاتی شهرداری کرج دوره آموزشی برای مدیران مالی مناطق و سازمان‌ها برگزار شد تا به این وسیله آموزش‌های لازم را در راستای ارائه مالیات حقوق پرسنلی به سازمان مالیاتی دریافت کنند.

وی ادامه داد: ازجمله مباحث مطرح‌شده در این دوره می‌توان به ماده ۸۲ تا ۹۲ قانون مالیات مستقیم اشاره کرد که جزئیات مالیات بر درآمد حقوق را شرح می‌دهند.

مدیرکل امور مالی شهرداری کرج افزود: آموزش، بحث و تبادل‌نظر در رابطه با ماده ۱ و ۲ قانون مالیات مستقیم و ارائه راهکار به مدیران مالی برای پاسخگویی به سازمان مالیاتی در رابطه با مالیات حقوق پرسنلی از دیگر محورهای این دوره آموزشی بود.

عابدی یادآور شد: نحوه تنظیم فرم‌ها و دفاع از حقوق شهرداری کرج در ارتباط با مالیات حقوق پرسنلی و ارزش‌افزوده همچنین پاسخگویی در کمترین زمان به سازمان مذکور در مورد استعلام شرکت‌ها از شهرداری از دیگر آموزش‌هایی بود که در این دوره آموزش داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =