• ۱۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳
  • کد خبر: 77762
آخرین جلسه کارگروه در دوره پنجم شورای اسلامی کرج

آخرین جلسه کارگروه فنی و اجرایی پروژه قطار شهری کرج در دوره پنجم با حضور اعضای شورا شهر کرج  و دیگر مسئولین در ایستگاه ۴۵ متری گلشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، آخرین جلسه کارگروه قطار شهری کرج در دوره پنجم شورای اسلامی برگزار و با ارائه گزارش از سوی پیمانکار پروژه، پیشرفت و تکمیل خطوط ان آن مورد بررسی قرار گرفت.

اکبر سلیم نژاد رئیس شورای شهر کرج در این جلسه با اشاره به پیشرفت مطلوب پروژه بزرگراه شمالی و قطار شهری کرج گفت: تلاش شورای دوره پنجم توسعه زیر ساخت های شهر در جهت خدمت رسانی به شهروندان بوده است.

وی با بیان اینکه اولویت نخست شورای پنجم شهر تکمیل مترو بوده است، گفت: با تلاش مسئولین و تلاش و پیگیری های اعضای شورای شهر توانسته ایم خط f-k مترو را به مرحله پایانی برسانیم.

وی به اتمام خطوط دیگر این پروژه اشاره کرد و گفت: قطار شهری از آرزوهای دیرینه شهر کرج به شمار می آید و مردم منتظر هستند این پروژه به سرعت تکمیل شود.

محمدحسین خلیل اردکانی دیگر عضو شورای شهری کرج، در این جلسه ضمن قدردانی از پیمانکار پروژه و دیگر مسئولین به عزم مدیران و شورای شهر در این دوره برای تکمیل خط ۲ و ساخت خطوط دیگر مترو اشاره کرد و گفت: امیدوارم شورای ششم نیز در این زمینه تلاش لازم را انجام دهد تا تکمیل خطوط دیگر نیز با جدیت انجام شود.

وی با بیان اینکه تلاش های بسیاری از سوی شورا و شهرداری در ساخت مترو صورت گرفته است، گفت: توانسته ایم با وجود مشکلات عدیده در ساخت این پروژه خط ۲ آن را که از چهار راه طالقانی به سمت ۴۵ متری گلشهر است را تکمیل کنیم.

وی اضافه کرد: ایستگاه های میانی نیز با پیشرفت مطلوب در حال تکمیل است، امیدوارم طبق زمانبندی خود در اختیار شهروندان قرار گیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =