حاجی محمدی

معاون خدمات شهری شهرداری کرج از زیباسازی محیط مدارس و ترمیم پل‌های عابر پیاده در کرج خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، ناصر حاجی محمدی در جلسه استقبال از مهر، گفت: عملیات استقبال از مهر با هدف پاکسازی و تنظیف فضای مدارس خصوصا در مناطق کم برخوردار و پاکسازی معابر و خیابان ها هر ساله اجرا می شود.

وی گفت: در طرح استقبال از مهر اقدامات متعددی توسط حوزه خدمات شهری مناطق دهگانه در مدارس سطح شهر، خصوصا مدارس دولتی در مناطق کم برخوردار در حال انجام است که پاکسازی، بهسازی و زیباسازی معابر پیرامون و داخلی مدارس، خط کشی ترافیکی و گل کاری محوطه مدارس، ترمیم و بهسازی پل های عابر پیاده مقابل مدارس توزیع مخازن تفکیک پسماندهای مدارس از جمله این اقدامات به شمار می رود.

معاون خدمات شهر شهرداری کرج اضافه کرد: در خصوص روند لایروبی در سطح شهر، قبل از آغاز بارش‌ها در سال جاری، با توجه به اهمیت موضوع جلوگیری از بروز آب گرفتگی‌ها در معابر، عملیات پاکسازی و لایروبی کانالها، منهولها، انهار و مسیلهای شهری کرج در دستور کار قرار گرفت و برنامه‌ریزی لازم جهت لایروبی منهول‌ها و سایر نقاط صورت پذیرفت و این عملیات همچنان تا پاکسازی کامل سطح مناطق دهگانه ادامه خواهد داشت.

حاجی محمدی ضمن اشاره به رعایت مفاد دفترچه پیمان توسط پیمانکاران، خصوصا رفت و روب معابر در مناطقی که تردد بسیار بالایی دارند مانند میادین، معابر شهری و مکان‌های پرخطر که در یک بازه زمانی بیشترین میزان رفت و آمد خودروها و تردد را دارند، عنوان کرد: در اجرای این عملیات حتما باید از خودرو جاروب مکانیزه استفاده تا به طور کامل و استاندارد نظافت شوند.

وی همچنین از تلاش شبانه روزی و کار جهادی توسط نیروهای خدمات شهری مناطق دهگانه برای آماده سازی هرچه بهتر مناطق برای استقبال از سال تحصیلی جدید، یاد کرد و گفت: با برنامه ریزی‌های انجام شده تلاش داریم همزمان با آغاز مهر ماه و سال تحصیلی جدید، استقبالی شایسته از دانش آموزان انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =