88 - کراپ‌شده

سرپرست منطقه هشت شهرداری کرج گفت: با آغاز سال تحصیلی جدید نیمکت‌ها و آسفالت داخل حیاط مدارس بهسازی شده است.

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز در خصوص تمهیدات ویژه شهرداری این منطقه برای استقبال از مهر، اظهار کرد: با توجه به اعلام مسئولان مبنی بر احتمال بازگشایی مدارس اقدامات لازم در دستور کار قرارگرفته است.

وی پاک‌سازی اطراف مدارس را مهم خواند و گفت: رفت‌وروب اطراف مدارس و مسیر تردد دانش آموزان، رنگ‌آمیزی تابلوهای معابر و کوچه‌ها همچنین رنگ‌آمیزی علائم اجراشده است.

سرپرست منطقه هشت شهرداری کرج افزود: پاک‌سازی زمین‌های بایر و شستشوی اثرات شیرابه در معابر عمومی و هماهنگی در خصوص جمع‌آوری نخاله‌های ساختمانی از سطح معابر و پیاده‌روهای شهر خصوصاً معابر منتهی به مدارس از دیگر اقدامات شهرداری به‌منظور تسهیل رفت‌وآمد دانش‌آموزان است.

رشیدی بابیان اینکه زیباسازی و ترمیم فضای سبز در ایجاد نشاط و شادابی دانش‌آموزان و دانشجویان تأثیرگذار است، اضافه کرد: هرس و فرم دهی پرچین‌های معابر جهت زیبایی منظر و بهبود و ایمنی تردد دانش‌آموزان با هماهنگی سازمان پارک‌ها و فضای سبز آغازشده است.  

وی بیان کرد: همچنین این منطقه در راستای رفاه حال دانش آموزان اقدام به تعمیر نیمکت‌ها و بهسازی آسفالت داخل حیاط مدارس کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 3 =