رحیمی

نائب رئیس شورای شهر کرج پیشنهاد داد یکی از چهار زندان کرج تحویل شهرداری شود تا به یک مرکز فرهنگی و خدماتی تبدیل شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، علیرضا رحیمی در چهاردهمین جلسه رسمی شورا که با حضور سرزده دکتر علیرضا عباسی نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، به جابجایی چهار زندان کرج اشاره کرد و گفت: چهار زندان استان البرز را احاطه کرده در این راستا اقداماتی در مجلس برای جابجایی آن صورت گرفته که در این دوره چهارساله شورا و دوران خدمت نمایندگان مجلس، یکی از زندان‌ها تحویل شهرداری شود تا آن را به یک مرکز خدماتی و فرهنگی تبدیل کنیم.

وی در بخش دیگری به دو پروژه کنارگذر شمالی و قطار شهری اشاره کرد و افزود: با حمایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پیگیری‌های شهردار می‌توان اعتبارات خوب ملی برای این پروژه‌ها اخذ کرد تا تکمیل و به بهره‌برداری برسند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر کرج به راه‌های ایجاد درآمد پایدار در شهرداری اشاره کرد و افزود: اگر شهری قرار است توسعه پیدا کند باید به درآمد پایدار آن فکر و توجه کرد در این راستا اگر مجلس شورای اسلامی لایحه عوارض را هر چه سریع‌تر  تصویب کند شهرها به سمت شکوفایی و توسعه نزدیک  می‌شود.  

رحیمی به بومی گزینی در رابطه با مدیران اشاره کرد و گفت: در راستای استفاده از ظرفیت استانی به فکر برمی‌گزینی باشید و از افراد بومی در سمت‌های مختلف استان استفاده کنید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =