عمار

رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌های شورای شهر کرج خواستار تسریع در فرایند تبدیل وضعیت نیروهای ایثارگر و غیر ایثارگر شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، عمار ایزدیار در بیستمین جلسه رسمی شورا طی تذکری به شهردار اظهار کرد: قبل از این تذکر مذاکراتی با شهردار محترم در خصوص علل تعلل در تبدیل وضعیت نیروها انجام شد و وی قول مساعد داد تا برای ساماندهی فضای اداره کل سرمایه انسانی اقداماتی انجام دهد، همچنین مقررشده بود شهردار فردی را به‌عنوان مسئول و نیز تیمی را برای ادامه روند تبدیل وضعیت نیروها انتخاب کند که تاکنون هیچ‌کدام محقق نشده است.

وی افزود: طرح تبدیل وضعیت نیروهای شرکتی مجموعه شهرداری پس از سال‌ها مسکوت ماندن بستر آن در دوره ششم شورای شهر مهیا شده است که متأسفانه روند مطلوبی ندارد.

رئیس کمیسیون شهر هوشمند، اقتصاد شهری و مشارکت‌های شورای اسلامی شهر کرج اضافه کرد: بارقه امیدی در جامعه نیروهای فرزند ایثارگر و ایثارگران مجموعه شهرداری به وجود آمده است با توجه به اینکه تا پایان سال جاری فرصت کمی باقی‌مانده است از شهردار درخواست دارم تا این مهم هر چه سریع‌تر تعیین و تکلیف شود در این راستا اعضای شورای شهر آمادگی هرگونه کمک برای تسریع در تکمیل فرآیند روند تبدیل وضعیت این همکاران را دارند.

ایزدیار یادآور شد: مدیریت شهری بابت شرکت‌های واسطه استخدام نیرو هزینه‌های بسیاری را متحمل می‌شود که با حذف آن‌ها و ایجاد شرایط انعقاد مستقیم قرارداد همکاری فی‌مابین کارکنان و شهرداری می‌توان ضمن صرفه‌جویی در هزینه‌ها، انگیزه کارکنان برای خدمت‌رسانی بهتر و پاسخگویی بیشتر به سازمان را نیز رقم زد.

وی در بخش دیگری از تذکرش از مدیران اسبق شهرداری و برخی از کارکنان درخواست کرد تا خودروهای در اختیارشان را تحویل شهرداری دهند تا گرفتار وقایع پیش‌آمده نشوند و تا اینکه رسانه‌ها اقدامی کنند خود آن‌ها هر چه سریع‌تر اقدام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =