اسدیان

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج بر استفاده از تکنولوژی روز در ساماندهی دکه‌ها و کیوسک‌های درون‌شهری تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای اسلامی شهر کرج، محمد اسدیان به موضوع ساماندهی دکه‌های مطبوعاتی اشاره کرد و گفت: تکنولوژی جدید قابلیت شناسنامه‌دار کردن همه عناصر شهری را دارد و باید از این امکانات برای موضوعاتی همچون دکه‌های مطبوعاتی نیز بهره ببریم.

وی گفت: وضوح این ابزار هوشمند به‌گونه‌ای است که حتی از قابلیت شناسایی کوچک‌ترین جابجایی‌ها برخوردار است.

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج با تأکید بر اینکه اداره مدیریت شهری بهروش‌های سنتی در عصر تکنولوژی به‌هیچ‌وجه قابل‌پذیرش نیست، بیان کرد: انتظار داریم طرحی دقیق با آمار شفاف و کامل از دکه‌ها و نحوه واگذاری آن‌ها به شورا ارائه شود.

اسدیان همچنین میزان درآمد شهرداری از محل اجاره دکه‌های سطح شهر که طبق اعلام این دستگاه در سال ۹۸ برای هر دکه حدود ۷۵ میلیون تومان در سال بوده است خبر داد و گفت: در نحوه واگذاری و استفاده از این دکه‌ها، می‌توان شهرهایی چون اصفهان را الگو قرارداد.

وی بیان کرد: طبق اعلام شهرداری کرج هم‌اکنون تعداد ۳۲۶ دکه دارای مجوز و ۶۰ مورد دکه بدون مجوز در سطح شهر فعالیت می‌کنند که نیازمند ساماندهی هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =