غلامرضا رضوانی

معاون خدمات شهری و محیط‌ زیست شهرداری کرج گفت: باران وقفه‌ای در خدمات رسانی به شهروندان ایجاد نمی‌کند.

غلامرضا رضوانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به اینکه بعد از مدت‌ها انتظار شاهد بارش باران در کلانشهر کرج بودیم؛ اظهار کرد: خوشبختانه به دلیل اجرای عملیات لایروبی انهار و جوی‌ها در چند هفته گذشته؛ به جز چند مورد؛ با مشکل آبگرفتکی معابر مواجه نشدیم و تردد در اغلب معابر سطح شهر به صورت عادی جریان داشت.

وی ادامه داد: با توجه اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه بارندگی‌ها؛ نیروهای معاونت خدمات شهری در آمادگی کامل هستند تا در شرایط لازم خدمات با کیفیتی به شهروندان ارائه دهند.

وی توضیح داد: برای اینکه در زمان بارندگی با مشکل آبگرفتگی معابر مواجه نشویم؛ در کنار اقدامات شهرداری به همکاری شهروندان هم نیاز داریم.

رضوانی تاکید کرد: در این خصوص از شهروندان درخواست می‌شود به هیچ عنوان زباله‌های خود را در جوی‌ها و انهار نریزند چون تجمع آنها باعث مسدود شدن مسیر آب و در نهایت آبگرفتگی می‌شود.

معاون خدمات شهری و محیط‌ زیست شهرداری کرج در ادامه با اشاره به گلایه  شهروندان در خصوص کمبود سطل‌های مکانیزه زباله افزود: گلایه شهروندان به حق است و جانمایی لازم برای سطل‌های زباله صورت گرفته به زودی شاهد افزایش تعداد آنها در سطح خیابان‌ها و معابر خواهیم بود.

رضوانی گفت: البته نباید فراموش کنیم افزایش بیش از حد سطل‌های مکانیزه زباله هم مشکلات خاص خود را دارد و شهروندان نباید انتظار داشته باشند در هر چند قدمی آنها سطلی جاگذاری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =