اسدیان

رئیس مرکز پژوهش‌ها و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج گفت: در مدل مشارکت مردمی در حوزه مدیریت شهری گروه‌های جهادی و سازمان‌های مردم‌نهاد نقش اساسی و پراهمیتی دارند.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، محمد اسدیان در بازدید از فعالیت گروه جهادی «راه آسمان» که روز جمعه در منطقه مهرشهر کرج انجام شد، اظهار کرد: در طول چند ماه گذشته تاکنون اردوی جهادی راه آسمان به محله‌های محروم شهر اعزام شدند و طی آن خدمات پزشکی رایگان به شهروندان ارائه کردند.

وی بابیان اینکه جهادگران نگاه پایین به بالا به مردم‌دارند و خدمت به آن‌ها را برای خود افتخار می‌دانند، اضافه کرد: اقداماتی که بین گروه‌های جهادی و مردم در طول اردوی جهادی شکل می‌گیرد خیلی ارزشمندتر از خود درمان است و فعالیت‌های جهادی فقط درمانی نیستند و در همه حوزه‌ها هستند.

اسدیان بیان کرد: حضور گروه‌های جهادی در محله‌های کم برخوردار مایه امیدواری مردم است اما همه مشکلات را این گروه‌ها نمی‌توانند حل کنند و لازم است ارگان‌ها و نهادهای دولتی برای حل مشکلات مردم ورود کنند.

وی یادآور شد: گروه‌های جهادی در هر عرصه‌ای به‌صورت خودجوش حضور دارند و اکنون که شیوع بیماری کروناست، قطعاً خدماتی که نیروی جهادی انجام می‌دهند خیلی زیاد است و توقع می‌رود مسئولان بیشتر در کنار آن‌ها حضورداشته باشند تا بتوان خدمات و هم‌افزایی را بیشتر انجام داد.

گفتنی است؛ در این اردوی جهادی مسئولان این گروه جهادی خانم‌ها ستوده و کشاورز، آقای حاج محمد شجاعی و حاج عبدالله شجاعی و سایر  جهادگران ضمن در میان گذاشتن پیشنهادها خود در جهت بهبود خدمت‌رسانی به مناطق کم برخوردار عضو شورای شهر کرج را در جریان روند انجام امورات گروه جهادی راه آسمان قراردادند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =