مراسم تودیع ومعارفه

قائم مقام شهردار کرج با اشاره به اینکه سازمان سرمایه‌گذاری باید درآمدزا باشد، بر ضرورت موانع زدایی در جذب سرمایه گذار بخش خصوصی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، عباس میری در جلسه تکریم و معارفه سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری کرج، گفت: در این حوزه باید به دنبال نوآوری، درآمدهای پایدار و جذب سرمایه گذار خصوصی باشیم.

وی با تاکید بر اینکه در حوزه سرمایه گذاری باید نگاه ویژه ای داشته باشیم، موانع زدایی در جذب سرمایه گذار بخش خصوصی را نیز از ضروریات بر شمرد و افزود: امید است با تلاش مضاعف، شاهد رشد خوبی در این زمینه باشیم.

علی سلطانی مقدم که پیش از این با حفظ سمت، سرپرستی سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی را عهده دار بود نیز در ادامه این جلسه گفت: این سازمان باید درآمدزا باشد و کسی که در راس آن قرار می گیرد نیز باید کار اقتصادی کرده باشد.

وی با اشاره به اینکه این سازمان کمک شایانی به تامین منابع مالی شهرداری دارد، ادامه داد: امید است با تعیین رئیس جدید، این سازمان به جایگاه واقعی خود برسد.

مهدی فاطمی، سرپرست جدید سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری نیز ضمن قدردانی از حسن اعتماد شهردار به منظور انتخاب وی برای این سمت، گفت: سرعت سازمان متناسب با نیازهای فعلی شهرداری نیست و جز معدود سازمان هایی است که با تاثیر مستقیم بر شرایط دارد بر همین اساس ضروری است تا با سیاست گذاری های مطلوب و تصمیم گیری درست بتوانیم در امر پولسازی موفق شویم.

در پایان جلسه از زحمات علی سلطانی مقدم قدردانی و حکم سرپرستی مهدی فاطمی به وی اهدا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =