سعیدی

عضو شورای شهر کرج از حمایت مادی و معنوی مدیریت شهری از جشنواره استانی تئاتر البرز با هدف رونق بخشیدن به هنر فاخر نمایش خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، حسین سعیدی سیرایی بابیان اینکه شورای شهر تمام‌قد از لایحه شهرداری در خصوص حمایت مالی از برگزاری تئاتر استانی حمایت کرد، گفت: دهمین جشنواره استانی تئاتر البرز، مهم‌ترین رویداد هنری و نمایشی استان است که هرساله باهدف رونق بخشیدن به هنر فاخر نمایش و همچنین حمایت و تولید محتوا برای هنرمندان رشته نمایشی در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: با عنایت به نامه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و در راستای اشاعه هنرهای نمایشی و حمایت از هنرمندان و برگزاری یک رویداد بزرگ استانی و با توجه به اینکه اجرای این جشنواره در سال ۹۹ به دلیل بیماری کرونا و مهیا نبودن شرایط سالن‌ها، برگزار نشده و هنرمندان این رشته پس از دو سال منتظر برگزاری این جشنواره تئاتر استانی هستند لایحه شهرداری با اکثریت آراء حاضرین به تصویب رسید.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر کرج بیان کرد: در این راستا دو میلیارد ریال از محل بودجه فرهنگی به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برای برگزاری دهمین جشنواره استانی تئاتر از سوی شهرداری و شورای شهر تخصیص داده شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =