مهاجری

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج گفت: ارتقای منزلت اجتماعی شغل شریف تطهیرکنندگان (طاهرین) نیازمند فرهنگ سازی است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج،حسین مهاجری در تذکر پیش از دستور بیست و سومین جلسه رسمی شورا با اشاره به بازدید از سازمان آرامستان های شهرداری کرج، اظهار کرد: یکی از اقشاری که در بحران کرونا مغفول و مظلوم مانده‌اند کارمندان شریف آرامستان‌ها هستند و باوجود تراکم کاری فراوان در ایام کرونا، به آن‌ها بی‌توجهی شده است.

وی اضافه کرد: کارکنان آرامستان‌ها به‌خصوص قسمت غسالخانه در حدود بیش از دو سال خدمت‌دهی در دوران کرونا با افزایش حجم کاری بدون وقفه خدمات شایانی به مردم عزیز شهر و استان و حتی خارج از استان ارائه کرده‌اند.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج به تبدیل وضعیت پرسنل شریف آرامستان‌ها خصوصاً طاهرین تأکید کرد و افزود: قرارداد تعدادی از کارکنان سازمان آرامستان‌ها هنوز تبدیل وضعیت نشده است که می‌طلبد اقداماتی نتیجه‌بخش برای آن‌ها صورت پذیرد.

مهاجری با اشاره به لزوم ارتقای منزلت اجتماعی شغل تطهیر کنندگان اموات در سازمان آرامستان‌ها، عنوان کرد: با توجه به اینکه این قشر از کارکنان شهرداری هستند، لازم است شهرداری در راستای ارتقای منزلت شغلی آن‌ها فرهنگ‌سازی شود.

وی یادآور شد: طبق آماری که اعلام کرده‌اند اولین شهید خدمت در حوزه آرامستان‌ها (طاهرین) از شهر کرج و طاهرین آن آرامستان بوده است؛ همچنین سازمان آرامستان‌های کرج به‌عنوان آرامستان سبز کشور (مسائل زیست‌محیطی) فعالیت‌های خوبی داشته و در رتبه بالایی در کشور قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =