احمدی پرگو

جلسه ستاد هماهنگی و پیگیری مناسب سازی شهرداری کرج با حضور معاونین شهرداری و دیگر اعضای ستاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، سومین جلسه ستاد مناسب سازی شهرداری کرج با حضور معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرج و دیگر معاونین و نمایندگان سازمان بهزیستی در سالن جلسات شهردای کرج برگزار شد.

احدالله احمدی پرگو رئیس ستاد هماهنگی مناسب سازی شهرداری کرج طی این جلسه به بررسی اعمال ضوابط مناسب سازی انجام شده در مناطق دو، سه و چهار شهرداری کرج پرداخت.

 وی تاکید کرد: انجام بازدیدهای ادواری توسط مامورین فنی مناطق از پلاک های ثبتی در حال احداث جهت رعایت ضوابط و مقررات مناسب سازی  به صورت جدی پیگیری شود. 

معاون شهرسازی و معماری شهردار کرج در ادامه افزود: ارسال گزارش به موقع  از ارتفاع گود توسط مهندسین نقشه بردار و بازدید مامورین فنی مناطق یکی از ضروری ترین اقدامات جهت جلوگیری از ایجاد اختلاف سطح در ورودی ساختمان‌ها و معابر دسترسی می‌باشد که ضروری است این موضوع طبق بخشنامه‌ای مجددأ به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ارسال شود.

احمدی پرگو ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در جهت احداث سرویس‌های بهداشتی مناسب معلولین در پارک‌ها و فضاهای سبز شهری، بیان کرد: به منظور تسهیل تردد معلولین مسیر دسترسی به این فضاها در پارک‌ها نیز ساماندهی و مناسب سازی شود. 

وی در پایان اظهارداشت: اجرای ضوابط و مقررات مناسب سازی مستلزم همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌های ذیربط از جمله سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز و سازمان بهزیستی است که این امر با برگزاری جلسات، پیگیری های مستمر و حضور همه جانبه مسئولین محقق می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =