مهاجری

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج از شهرداری خواست نواقص موجود در دفع آب‌های سطحی و فاضلاب پیش از بارندگی رفع شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، حسین مهاجری با اشاره به بارش‌های اخیر و مشکلاتی که برای شهر و شهروندان ایجاد شد، اظهار کرد: حالا که بارندگی‌ها قطع‌شده باید اقدامات لازم برای بهسازی مسیل‌ها انجام شود تا بار دیگر شاهد مشکلات این‌چنین نباشیم.

وی با اشاره به بازدید از سطح شهر در هنگام بارندگی، یادآور شد: در خصوص بارندگی‌های اخیر به دو موضوع اشاره می‌کنم مشکلات ایجادشده برای شهر و شهروندان و مشکلات پاکبان‌ها و سبزبان‌ها که در این مسئله از مدیران شهری درخواست رسیدگی دارم.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر کرج افزود: برخی از مشکلات شهر به خاطر زیرساخت‌ها است لذا علاوه بر کارها و فعالیت‌های روبنایی و روزمره ضروری است که زیرساخت‌ها به‌طورجدی پیگیری و اجرایی شود تا در آینده شاهد مشکلات کمتری درزمینهٔ سیلاب‌ها و آب‌گرفتگی معابر و اماکن باشیم.

مهاجری همچنین گفت: کارکنان حوزه‌های خدمات رسان بدون تجهیزات و لباس بارانی لازم در این ایام خدمات‌رسانی می‌کردند؛ اگر اعطای البسه و تجهیزات کافی برای کار در باران و برف به کارگران شهرداری از سوی پیمانکار مربوطه در قرارداد این عزیزان قیدشده است، پیگیری شود تا این مطالبه محقق شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =