رحیمی

نایب‌رئیس شورای شهر کرج، به وجود پاشنه آشیل‌هایی در متمم بودجه ۱۴۰۰ معاونت خدمات شهری و محیط‌زیست شهرداری کرج اشاره کرد و گفت: بودجه برخی از ردیف‌ها که از اهمیت بسزایی برخوردارند، حذف و یا کسر شده که سؤال‌برانگیز است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، علیرضا رحیمی در پانزدهمین جلسه تلفیق شورا، انرژی‌های نو یا پاک، توسعه و احداث گرمخانه‌ها را ازجمله بندهای مهمی عنوان کرد که بودجه آن‌ها در لایحه متمم کم یا حذف‌شده است.

رحیمی، بابیان اینکه منابع انرژی پاک باد و خورشید هستند که امروزه به یکی از منابع بسیار پراهمیت انرژی در کشورهای مختلف تبدیل‌شده‌اند، اضافه کرد: منابع فسیلی به دلیل تجدید ناپذیر بودن کم‌کم در حال کاهش مصرف و خروج از چرخه منابع انرژی هستند.

نایب‌رئیس شورای شهر کرج در بخش دیگری از بررسی این متمم، گفت: همچنین در بحث گرمخانه‌ها با توجه به وجود مشکلات جدی شهر در این خصوص، عدم توجه به آنچه دلیلی دارد؟

رحیمی اضافه کرد: هم‌اکنون گرمخانه‌های موجود برای آقایان و خانم‌ها در کرج به‌هیچ‌وجه پاسخگوی نیاز درراه ماندگان و افراد بی‌خانمان نیست.

وی همچنین تأکید کرد: آیا نیازی برای احداث گرمخانه جدید حس نشده است؟

نایب‌رئیس شورای شهر کرج گفت: برای بودجه ۱۴۰۱ قرار نیست این سرفصل‌ها و همچنین برای سایر حوزه‌های اجرایی  به‌راحتی گذر کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =