قاسم پور

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج از برگزاری ۱۶ جلسه این کمیسیون ظرف ۲۸ روز خبر داد و گفت: طی هفته آتی مصوبه کمیسیون تلفیق درباره متمم بودجه ۱۴۰۰ شهرداری کرج به صحن علنی شورا تقدیم خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، علی قاسم پور در جلسه کمیسیون تلفیق که عصر سه‌شنبه برگزار شد، اظهار کرد: از همه همکاران و به‌ویژه روسای کمیسیون‌های شورا که در این مدت نهایت همکاری را با کمیسیون تلفیق ابراز داشته‌اند، قدردانی می‌کنم.

وی بیان کرد: به‌محض اتمام بررسی لایحه متمم بودجه ۱۴۰۰ شهرداری کرج این مصوبه برای تصویب در صحن علنی شورا به رئیس شورا تقدیم خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر کرج بیان کرد: شهرداری کرج موظف است تا پیش از آغاز بهمن‌ماه لایحه بودجه ۱۴۰۱ شهرداری کرج را به شورا ارائه دهد. پس‌ازاین اقدام، کمیسیون تلفیق به بررسی لایحه بودجه سال آتی می‌پردازد.

روز دانشجو از ایام استکبارستیزی ملت ایران است

قاسم پور در بخش دیگری به مناسبت روز دانشجو، گفت: شانزدهم آذرماه به نام «دانشجو» نام‌گذاری شده است که این روز را به همه دانشجویان کشور تبریک عرض می‌کنیم.

وی اضافه کرد: این روز ازجمله روزهای نمادین و نشانه استکبارستیزی مردم شریف ایران است که به دست دانشجویان و فرزندان این سرزمین رقم خورده است.

رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی، افزود: امیدواریم دانشجویان ما طبق گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی، آرمان‌خواهی بر مبنای واقع‌گرایی را در دستور کار و تحصیل وزندگی خود قرار دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =