اسدیان-استاندار

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج گفت: یکی از مهمترین اهداف این مرکز استفاده از ظرفیت نخبگان علمی استان است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، محمد اسدیان در دیدار با مجتبی عبداللهی استاندار البرز که باهدف بررسی اقدامات و برنامه‌های مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر کرج برگزار شد، اظهار کرد: یکی از عمده اهداف راهبردی که در مرکز پژوهش به دنبال آن هستیم استفاده از ظرفیت نخبگان علمی و اجرایی استان به‌منظور تسریع در حل معضلات اولویت‌دار در سطح شهر کرج و استان البرز است.

وی ضمن ارائه گزارشی از عملکرد سه‌ماهه این مرکز افزود: شناسایی نخبگان اجتماعی، فرهنگی و تعیین خط مش مشخص به‌منظور بهره‌مندی از ظرفیت‌های حداکثری آنان برای پیشبرد اهداف مرکز در دستور کار قرارگرفته و تاکنون اقدامات مثبتی در این حوزه انجام‌شده است که در آینده نتایج مثبت آن در شهر کرج و استان البرز قابل‌لمس است.

اسدیان با اشاره به برگزاری اولین عصرانه اندیشگاهی با موضوع طرح و برنامه‌های بهینه‌سازی شهرداری کرج در تاریخ ۲۶ آبان ماه گفت: ایجاد بستر مناسب اندیشگاهی به‌منظور تبادل‌نظر و همفکری بین نخبگان علمی و اجرایی در مرکز پژوهش‌ها ایجادشده است و کارگروه‌هایی به همین منظور تشکیل‌شده در حال فعالیت هستند.

رئیس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای شهر کرج افزود: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم اتحاد نخبگان علمی و عملی در کشور برای حل معضلات موجود در جامعه و همچنین مقابله با هجمه معاندین در داخل و خارج از کشور که باهدف مسموم کردن افکار عمومی صورت می‌گیرد، لازم است که بستری مناسب در جهت ایجاد بصیرت افزایی از سوی افراد صاحب‌نظر در استان البرز شکل بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =