رییس - بازدید

رئیس کمیته بانوان، کودک و خانواده شورای شهر کرج گفت: استان البرز پایلوت برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بانوان شد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، فاطمه منعمی در  دیدار با انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده، اظهار کرد: استان البرز به‌عنوان پایلوت برای انجام برنامه‌های پیشگیری در حوزه آسیب‌های اجتماعی بانوان و تخصیص اعتبارات کشوری در این حوزه انتخاب شد.

وی با اشاره به اینکه بانوان از ارکان اساسی جوامع بشری‌اند و عالی‌ترین نقش سازنده را با عناوین همسر و مادر در دوایر زیستی انسانی دارا هستند، افزود: اگر بانوان در جامعه‌ای سالم و باکمال و عفت پیشه باشند و از انحرافات بنیان‌برانداز به دور باشند، آن جامعه در کمال سلامت اخلاقی و سعادت انسانی خواهد بود.

گفتنی است؛ در این دیدار مواردی ازجمله جمع‌آوری و یکپارچه‌سازی مطالعات انجام‌شده معتبر در خصوص آسیب‌های اجتماعی و همچنین موضوعات مربوط به وضعیت جمعیت،  توانمندسازی، اشتغال و چگونگی ایجاد بازار فروش محصولات، توجه به موضوع آسیب‌های اجتماعی و چگونگی استفاده از ظرفیت‌های موجود در نهادها و ارگان‌های مختلف به‌ویژه شهرداری‌ها و اختصاص اعتبارات کشوری مطرح شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =