چپردار

رئیس شورای شهر کرج گفت: پاسخ تذکرات شورا از سوی شهردار در قالب گزارشات مکتوب و لوح فشرده در اختیار قرارگرفته که نتیجه آن در جلسه آتی موردبحث قرار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز به نقل از شورای شهر کرج، جواد چپردار در بیست و نهمین جلسه علنی شورا ضمن تبریک به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، از مراجعه اعضای شورا به بیمارستان‌های متعدد شهر و عرض تبریک به مدافعین سلامت، هم‌زمان با این روز خبر داد.

وی افزود: کادر ارجمند درمان در همه روزها به‌ویژه هم‌زمان با دوران ورود کرونا به کشور و ایام مقابله با پاندمی، تلاش‌های سرسختانه و ایثارگرانه ای را از خود نشان دادند که اگر این فداکاری‌ها نبود، امروز امکان کاهش محدودیت‌های کرونایی وجود نداشت.

رئیس شورای شهر کرج ساخت واکسن را نیز در کنار این ایثارگری‌ها موجب کاهش بیماری عنوان کرد و گفت: با ادامه این روند و در کنار رعایت پروتکل‌ها شاهد پایان این پاندمی و رفع تمامی محدودیت‌های کرونایی باشیم.

چپردار در بخش دیگری به تذکر اعضای شورا در جلسه بیست و هشتم اشاره کرد و افزود: در جلسه علنی گذشته تعداد ۱۲ نفر از اعضای شورا تذکراتی را در حوزه انتصابات به شهردار ارائه کردند که مقرر شد جناب آقای مصطفی سعیدی سیرائی در نخستین جلسه رسمی بعد، نسبت به تقدیم پاسخ مناسب به شورا اقدام کند.

به گفته وی پاسخ این تذکر از سوی شهردار در قالب گزارشات مکتوب و لوح فشرده امروز در اختیار اعضای شورا قرارگرفته که نتیجه آن در جلسه آتی موردبحث قرار خواهد گرفت.

رئیس شورای شهر کرج ابراز امیدواری کرد: بتوانیم با استفاده از تذکرات و نظرات اعضای شورا و منتقدین، ضمن اصلاح رویه‌ها، وظایف و تکالیفمان را در قبال شهروندان به‌خوبی به انجام برسانیم.

چپردار وظیفه پارلمان شهری را بیان تذکر و طرح سؤال از شهردار عنوان کرد و گفت: شهردار نیز موظف است در قبال این تذکرات و پرسش‌ها پاسخ مناسب ارائه دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =