احمدی نژاد

سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج عملکرد ۱۰۰ روزه مدیریت شهری در حوزه فنی و عمرانی را تشریح کرد.

محمدرضا احمدی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز ضمن تشریح اقدامات حوزه فنی و عمرانی شهرداری کرج در ۱۰۰ روز گذشته، گفت: آسیب‌شناسی و فعال‌سازی عملیات اجرایی پروژه خط ۲ قطار شهری باهدف اجرای پروژه متناسب با نیازهای واقعی حمل‌ونقل عمومی شهر انجام‌شده است.

افزایش بهره‌وری حداکثری از سرمایه‌گذاری‌های صورت گرفته در قطار شهری و رفع گره‌های ناشی از قرارداد و نیز مکانیزم اجرای پروژه با این هدف که در پایان دوره فعلی مدیریت شهری بخش عمده‌ای از آن تکمیل گردد و با بهره‌برداری از آن، انتظار چندین ساله شهروندان به اتمام رسد از دیگر اقداماتی است که توسط سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج تشریح شد.

وی به پیگیری‌ها و اقدامات انجام‌شده برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی شهر اشاره کرد و استفاده کامل از ظرفیت‌های کارخانه آسفالت شهرداری و عدم خرید آسفالت از دیگر شرکت‌ها باهدف کاهش هزینه‌ها و ارتقاء کیفی کار را از اقدامات حوزه فنی و عمرانی در ۱۰۰ روز گذشته عنوان کرد.

ساماندهی و انتظام بخشی به فرآیند عملیات اجرایی پروژه ملی بزرگراه شمالی (بزرگراه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی) خصوصاً از طریق رفع معارضات تملکی و نیز تزریق منابع مالی موردنیاز و نیز برگزاری جلسات تخصصی با حضور مدیران ارشد استان از دیگر اقداماتی است که توسط سرپرست معاونت فنی و عمرانی شهرداری کرج عنوان شد.

به گفته احمدی‌نژاد پیگیری و اقدام جهت تکمیل ادامه بلوار شهید ناصربخت از طریق رفع معارضات ملکی به‌خصوص بازگشایی مسیر در محدوده اراضی متعلق به ارتش و اتصال آن به گلدشت ازجمله اقداماتی است که شهرداری کرج در مدت‌زمان یادشده دنبال کرده است.

وی همچنین تأکید کرد: تکمیل و بهره‌برداری از فاز اول پروژه کنارگذر شرقی مهرشهر به طول تقریبی دو کیلومتر و سرعت بخشی به فرآیند اجرا و تکمیل فاز دوم این پروژه نیز با جدیت پیگیری شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =