فرزین فرشاد

سرپرست معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری کرج گفت: مدیریت شهری کرج در راستای ایجاد شهری هوشمند، خلاق، سرزنده و شایسته شهروندان طرح جامع سیستم‌های هوشمند را تا افق ۱۴۰۵ پیاده‌سازی خواهد کرد.

فرزین فرشاد در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور معاون برنامه‌ریزی، رئیس سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر و رئیس سازمان فاوا، گفت: در این جلسه شیوه پیاده‌سازی سند توسعه و طرح جامع سیستم‌های هوشمند حمل‌ونقل ITS که در سال گذشته توسط مشاورین و کارشناسان مربوطه مطالعه و طراحی‌شده بود، بررسی شد.

وی بیان کرد: نقشه ITS سیستم‌های حمل‌ونقل هوشمند با دیدگاه رفاه شهروندان، افزایش ایمنی کاهش ترافیک، مدیریت ترافیک کاهش تصادفات رانندگی و بادید درآمد پایدار از راه‌های توسعه سند و طرح جامع سیستم هوشمند حمل‌ونقل تبیین شده است.

سرپرست معاونت حمل‌ونقل ترافیک شهرداری کرج اضافه کرد: مدیریت شهری کرج در راستای ایجاد شهری هوشمند، خلاق، سرزنده و شایسته شهروندان، این سند راهبردی را تا افق ۱۴۰۵ پیاده‌سازی خواهد کرد.

گفتنی است؛  در این جلسه بخش‌هایی از شیوه پیاده‌سازی سند توسعه و طرح جامع سیستم‌های هوشمند حمل‌ونقل که توسط مشاور تهیه‌شده بود، ارائه شد، همچنین پروژه‌هایی که در سند توسعه مطرح‌شده، اولویت‌بندی‌ها، اثرات کوتاه‌مدت و بلندمدت آن‌ها در حمل‌ونقل شهری و کاربردهای آن در مدیریت شهری نیز موردبررسی قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =