سعید حق شناس - کراپ‌شده

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج از فراهم شدن مقدمات استخراج الکترونیکی انواع گزارش‌های آماری املاک از اطلاعات مثبوت خبر داد و افزود: این مهم با هدف تکمیل بانک اطلاعاتی املاک محقق شده است.

سعید حق شناس در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز اظهار داشت: با توجه به لزوم بروزرسانی اطلاعات املاک طی فرایندهای کاری و همچنین شکل گیری مفهوم شهرداری مجازی به منظور ارائه خدمات الکترونیک به شهروندان، پیاده سازی فرایندهای املاک نیز مورد توجه جدی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه تعداد قابل توجهی از تملکات شهرداری به طور معمول طی فرآیندهای صدور پروانه و از طریق تنظیم توافقنامه اصلاحی صورت می‌پذیرد، عنوان کرد: پس از برگزاری جلسات متعدد، فرآیند مربوطه احصا و در گردش کار پروانه های ساختمانی لحاظ شده و پیاده سازی این فرآیند مد نظر قرار گرفت.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج ادامه داد: همچنین انواع توافقنامه‌های اصلاحی سند دار و قولنامه‌ای و نیز قرارهای مربوطه، تحلیل، تولید و پیاده سازی شد و در حال حاضر در مناطق شهرداری قابل استفاده و بهره‌برداری است.

حق شناس از برنامه های آتی جهت تکمیل بهره برداری از املاک، به تکمیل فرآیندهای ارزیابی مرکز، ارزیابی منطقه، بررسی ملک و جانمایی آن اشاره و بیان کرد: در این صورت با توجه به پیاده سازی ارجاع پرونده‌ها به کارشناسان رسمی دادگستری، اجرای این مهم در مناطق و ستاد مرکز ممکن می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =