چپردار

رئیس شورای شهر کرج گفت: با حضور دو بانوی پیگیر و توانمند در دوره ششم و اهتمام و اصرار آنان به حمایت از بانوان، یقین دارم که ظرف چهار سال آتی شاهد اتخاذ رویکردی متفاوت نسبت به حوزه زنان در شهر کرج و مدیریت شهری خواهیم بود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، جواد چپردار که در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) در آیین تجلیل از بانوان شاغل در مجموعه شورای شهر حضور داشت، این روز را به همه بانوان و به‌ویژه بانوان شاغل در مدیریت شهری تبریک گفت.

وی بابیان اینکه توفیق داریم در پارلمان محلی به نمایندگی از بانوان شهر در خدمت دو بانوی فرهیخته باشیم، تلاش و اهتمام این بانوان را در موارد متعددی بیش از آقایان عضو شورا ارزیابی کرد و افزود: به‌طور حتم با این تلاش و پشتکار شاهد رویدادهای مثبت بسیاری در حوزه بانوان شهر خواهیم بود.

رئیس شورای شهر کرج بابیان اینکه در بدو شکل‌گیری شورای ششم برای اولین بار و پیش از تشکیل کمیسیون‌ها، کمیته ویژه‌ای را با عنوان بانوان، کودک و خانواده تشکیل دادیم، این رویکرد را ناشی از نگاه ویژه اعضای شورا به موضوع بانوان و خانواده ارزیابی کرد.

چپردار تأکید کرد: اگر توانستیم در این ایام طرح‌ها و لوایح زیادی را در شورا بررسی و تصویب کنیم که توفیقاتی را برای شهر و شهروندان به همراه داشته باشد بدون تردید شما هم در آن‌ها شریک هستید.

وی گفت: اگر هر یک از شما نباشید ما در انجام تکالیف و مسئولیت‌هایمان دچار ضعف و مشکل خواهیم شد؛ ازاین‌رو حضور یکایک نیروها به‌ویژه بانوان که در دو سنگر خانواده و جامعه نقش‌آفرینی می‌کنند، در پیشبرد اهداف شهری بسیار مؤثر است.

رئیس شورای شهر کرج با تأکید بر اینکه هیچ‌یک از مدیران و مسئولان بدون کمک همسر و خانواده به موفقیتی در جایگاه‌های خود نمی‌رسند، به یاری و همراهی مادران و همسران شهدا و ایثارگران در دوران دفاع مقدس اشاره کرد.

چپردار اضافه کرد: در دوره دفاع مقدس کسانی که به مقام ایثار و شهادت نائل آمدند مرهون تربیت و همراهی مادران و همسرانی پاک‌دامن و شایسته بوده‌اند.

وی اهمیت و ارزش معنوی نقش تربیتی و حمایتی زنان در خانواده را بسیار بالاتر از نقش‌های شغلی و اجتماعی آنان ارزیابی کرد و ادامه داد: بنده مسئولیتی را که شما در قبال خانواده، پرورش فرزند و تأمین مدیریت‌ها و رسالت‌های آینده کشور به عهده‌دارید مهم‌تر می‌دانم و معتقدم مسئولیت شغلی در درجه دوم است. لذا به‌نوبه خود از ارزشمندی و زحماتتان در خانواده تشکر می‌کنم و خوشحالم که به‌عنوان همکار در کنارتان هستم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =