علمی و کاربردی - کراپ‌شده

شورای اسلامی استان البرز با مرکز علمی و کاربردی شهرداری کرج پیرامون ارتقاء سطح دانش مدیریت شهری تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش‌ پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا قره حسنلو، رئیس شورای اسلامی استان البرز طی دیداری که با رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج داشت بر همکاری دو طرف و استفاده از ظرفیت علمی و آموزشی این مرکز در اجرای تفاهم‌نامه همکاری تأکید کرد.

قره حسنلو گفت‌: پشتوانه علمی لازمه موفقیت است و همکاری با دانشگاه و استفاده از ظرفیت آن می‌تواند برنامه‌های شورای اسلامی استان را تراز علمی ببخشد.

در این دیدار سید علی‌اکبر میروکیلی، رئیس دانشگاه علمی و کاربردی شهرداری کرج اظهار کرد: با توجه به اینکه اساتید این دانشگاه از بین مدیران باتجربه و کارآمد انتخاب و گزینش می‌شوند و در آموزش‌هایی که نیاز به مهارت خاص و تجربیات مرتبط با حوزه‌های تخصصی مدیریت شهری دارند، جزء بهتری اساتید هستند.

وی بابیان اینکه عقد این تفاهم‌نامه پیرامون ارتقاء سطح دانش مدیریت شهری صورت گرفته است، افزود: ضوابط و قوانین شهرداری‌ها و شهرسازی و سایر علوم موردنیاز و ارائه راهکارها و برنامه‌های راهبردی جهت حل معضلات این حوزه با تأکید بر به‌روزترین متدهای روز جهانی می‌تواند از موضوعاتی است که در این خصوص ارائه خواهد شد.

رئیس مرکز علمی کاربردی شهرداری کرج بابیان اینکه این مرکز آمادگی کامل به‌منظور همکاری، مشارکت و استفاده از ظرفیت‌های علمی، آموزشی و پژوهشی را در این راستا دارد، ادامه داد: ین مرکز می‌تواند از طریق دفتر تعاملات راهبردی درزمینهٔ حل مسائل و چالش‌های مبتلابه حوزه‌های مختلف مدیریت شهری راهبردهای مناسبی در پی اعلام مسائل یادشده ارائه دهد.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =