پاکداشت

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج گفت: این سازمان در راستای اجرای طرح جهادی در مناطق مختلف، اجرای برنامه‌های مختلفی را در دستور کار قرار داده است.

علی احمدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز درخصوص مشارکت این سازمان در طرح جهادی علمداران خدمت در منطقه یک اظهار کرد: سازمان فرهنگی شهرداری کرج در راستای اجرای طرح جهادی در مناطق مختلف، انجام برنامه‌های مختلفی از جمله برگزاری جشن‌های نشاط اجتماعی در مناطق کم برخوردار را در دستور کار قرار داده است.

وی توضیح داد: به‌عنوان‌ مثال در طرح جهادی منطقه هشت، این سازمان نسبت به برگزاری جشن و همچنین راه اندازی اتوبوس نشاط اجتماعی اقدام کرد که با استقبال پرشور عموم شهروندان مواجه شد.

این مسئول توضیح داد: این برنامه در جمعه گذشته نیز در بوستان آزادگان اسلام آباد واقع در منطقه یک برگزار و در کنار جشن، مسابقه‌هایی نیز برای کودکان اجرا و به برندگان هدیه فرهنگی تقدیم شد.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی کرج ادامه داد: توزیع بسته فرهنگی و کتاب آموزش شهروندی در میان ساکنان منطقه یک و برپایی نمایشگاه کتاب با تخفیف ویژه ۷۰ درصدی نیز از اقدامات دیگر سازمان فرهنگی در طرح جهادی بود.

احمدی اضافه کرد: از اقدامات متفاوت سازمان فرهنگی می‌توان به راه اندازی میز خدمات سلامت با سه عنوان (مشاوره روانشناسی، مشاوره سلامت و مشاوره تغذیه) اشاره کرد؛ همچنین گروه سرود آفتاب البرز تحت نظارت سازمان نیز در نقاط مختلف منطقه به اجرای سرود ملی و ایجاد شور و نشاط بین مردم پرداخت.

معاون فرهنگی شهردار در پایان گفت: لازم بذکر است این سازمان درخصوص برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی و اجتماعی اقدامات مختلفی در دست اجرا دارد تا بتواند گام‌های مهم و اساسی در توسعه حوزه فرهنگ شهر کرج بردارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =