رحیمی

نایب رئیس شورای شهر کرج از برگزاری جلسه ای به منظور بررسی و پیگیری، تعیین و تکلیف کارخانه های جهان چیت،پتروسعید، گونی بافی و بازگشایی خیابان لاله۱۱ در منطقه ۹ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، علیرضا رحیمی در جلسه پیگیری املاک کارخانه جهان چیت، روغن و موتور پتروسعید، کارخانه گونی بافی قدیم و بازگشایی لاله ۱۱ که با حضور خسرو سرحدی مدیرکل املاک، احمدی پرگو معاون شهرسازی، خدابنده لو مدیرکل درآمد شهرداری کرج، آرش یگانی شهردار منطقه ۹ و جمعی از معاونین منطقه برگزار شد، با اشاره به توافقات اولیه صورت گرفته با بنیاد مستضعفان در خصوص زمین کارخانه جهان چیت گفت: در حال حاضر موضوع، جهت عملیاتی شدن توافق، در دستور کار شورا و شهرداری قرار گرفته است.

ناظر شورا در منطقه ۹ شهرداری کرج همچنین به پیگیری زمین کارخانه گونی بافی اشاره کرد و گفت: در این مورد، درخواست بنیاد جانبازان جهت صدور پروانه رسیده و مقرر شده منطقه ۹، طی توافقنامه ای پیگیری و لایحه آن را جهت بررسی و تصویب به شورای شهر ارسال کند.

نماینده مردم در ششمین دوره از شورای در ادامه از تعیین و تکلیف توافق صورت گرفته کارخانه روغن موتور پترو سعید با شهرداری یاد کرد و با بیان اینکه طبق لایحه ارسالی به شورا در این خصوص، اصلاحاتی در توافقنامه فی ما بین صورت گرفت و این لایحه در صحن علنی شورا تصویب گردید.

بازگشایی لاله ۱۱ دیگر موضوع مطرح شده در این جلسه بود که نایب رئیس شورای شهر کرج به آن اشاره کرد و گفت: شهرداری منطقه پیگیر تعیین و تکلیف و بازگشایی آن بودند در این خصوص نیز با نماینده مالکین مذاکره و مقرر شد که مالکین پیشنهاد های شهرداری جهت توافق را بررسی کرده و نتیجه را به شهرداری منطقه۹ اعلام کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =