قاسم پور

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه شورای شهر کرج با تاکید بر اینکه ضروری است برای اجرای پروژه های بزرگ از روش های سنتی فاصله گرفته و به روش های جدید تامین منابع مالی بیاندیشیم، گفت: نحوه تامین مالی این پروژه ها در شهرداری نیازمند بازبینی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز؛ علی قاسمپور در جلسه بررسی بودجه پیشنهادی اجرای بزرگراه شمالی کرج، بیان داشت: ضروری است برای اجرای پروژه های بزرگ از روش های سنتی فاصله گرفته و به روش های جدید تامین منابع مالی بیاندیشیم.

وی ضمن اشاره به بودجه ۱۵۰ میلیاردی پیشنهادی شهرداری برای اجرای این پروژه در سال ۱۴۰۱، تصریح کرد: این رقم به هیچ عنوان پاسخگوی نیازهای طرحی به این عظمت نیست و انتظار داشتیم در بودجه پیشنهادی شهرداری برای بزرگراه شمالی، نقطه پیشرفت مشخصی در نظر گرفته شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: نحوه تامین مالی پروژه های بزرگ در شهرداری نیازمند بازبینی است و ضروری است مسئولان مربوطه با برنامه های جدید برای جذب منابع اعتباری به موضوع وارد شوند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه رویکرد بودجه بر اساس پروژه های شاخص، تعیین می شود، اظهار داشت: شهرداری علاوه بر اینکه نهادی اجتماعی، عمومی و خدمات رسان است رویکردهای جدی عمرانی دارد که این امر باید مازاد بر فعالیت های روزمره و ذاتی این دستگاه انجام شود.

رئیس کمیسیون تلفیق بودجه شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه بودجه باید نشان دهنده عزم و برنامه شهرداری برای اجرای این پروژه های شاخص باشد، افزود: بودجه این پروژه با افزایش ۲۵۰ میلیارد تومانی به مبلغ ۴۰۰ میلیارد تومان به تصویب اعضای کمیسیون تلفیق رسید که مقرر شد این مصوبه با ارائه سناریوی جدید از سوی معاونت فنی و عمرانی، در یکی از جلسات آتی کمیسیون تلفیق مورد بررسی مجدد قرار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =