تخریب ساخت و ساز غیرمجاز - کراپ‌شده

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج گفت: ساخت‌وسازهای غیرمجاز به معنای نقض قوانین و ضوابط شهرسازی است که بر اساس ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها شهرداری موظف به تخریب ساخت‌وسازهای بدون مجوز است.

منوچهر غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، گفت: طی سنوات گذشته تغییر کاربری‌های غیرمجاز زمین‌های حاشیه‌ای بلوار ولیعصر، مسبب اصلی بر هم خوردن سیمای شهر و تضییع حقوق شهرداری و شهروندی شده‌ بود که در این راستا با اخذ مجوز از مقام قضایی، عوامل اجرایی منطقه  اقدام به تخریب سه واحد غیرمجاز در سطح منطقه کرده‌اند.  

وی در این خصوص گفت: ساخت‌وساز غیرمجاز و احداث بناهای فاقد پروانه که عمدتاً فاقد استحکام بوده و ضمن ایجاد فضاهای ناامن شهری باعث مشکلات زیادی برای شهر و شهروندان می‌شوند که عمدتاً باهدف سودجویی صورت می‌پذیرد.

مدیر منطقه ۶ شهرداری کرج افزود: ساخت‌وسازهای غیرمجاز به معنای نقض قوانین و ضوابط شهرسازی است که بر اساس ماده ۱۰۰ قانون شهرداری‌ها شهرداری موظف به تخریب ساخت‌وسازهای بدون مجوز است.

غفاری بابیان اینکه این منطقه همواره بر اساس قانون با متخلفان در این زمینه برخورد خواهد کرد، گفت: شهرداری منطقه ۶ در ارائه خدمات و صدور مجوز بر اساس ضوابط و مقررات آماده هرگونه همکاری با شهروندان و متقاضیان صدور پروانه است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =