زمین ورزشی

رئیس اداره توسعه ابنیه و پارک‌های سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از احداث هشت زمین ورزشی در مناطق کم برخوردار خبر داد.

امیر امیریزدانی در گفت‌و گو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به سیاست شورای ششم و تاکید شهردار کرج مبنی بر توزیع عادلانه خدمات در تمامی مناطق دهگانه و توسعه خدمات در محلات کم برخوردار شهر، اظهار داشت: بر همین اساس احداث ۸ زمین ورزشی در مناطق کم برخوردار در دستور کار سازمان عمران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ارائه خدمات رایگان در مناطق کم برخوردار از اهداف مجموعه مدیریت شهری به شمار می‌رود گفت: استفاده از این زمین های ورزشی نیز برای عموم شهروندان رایگان است.

رئیس اداره توسعه ابنیه و پارک‌های سازمان عمران همچنین به آماده بهره برداری بودن زمین‌های یاد شده اشاره و بیان کرد: تا کنون یکی از این پارک‌ها به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره برداری رسیده و ۷ زمین دیگر نیز به زودی طبق برنامه ریزی‌های مدیریت شهری در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

امیریزدانی با اشاره به اینکه زمین ورزشی پارک دانایی واقع در محله اسلام آباد در حال حاضر افتتاح شده است، به جزئیات آن پرداخت و گفت: مجموعه ورزشی پارک دانایی شامل چند بخش ورزشی در رشته مختلف فوتبال، والیبال، بسکتبال، بدمینتون و تنیس روی میز بوده و در این پروژه هفت هزار متر مکعب عملیات خاکی، هزار متر مکعب عملیات بنایی با سنگ، ۹۰۰ متر مربع حصار و فنس کشی و حدود ۹۰۰ تن آسفالت برآورد شده است.

بوستان بنفشه واقع در شهرک بنفشه، پارک ولیعصر واقع در بلوار ارم، پارک هاشمی واقع در اکبر آباد، بوستان عطار واقع در حصارک پایین، پارک لاله واقع در حصارک، پارک گل نرگس واقع در بلوار باغستان و پارک بوعلی واقع در شهرک اوج از دیگر زمین‌های ورزشی در حال افتتاح است که رئیس اداره توسعه ابنیه و پارک‌های سازمان عمران به آن اشاره کرد.

به گفته امیریزدانی، سازمان عمران مجری احداث این زمین‌های ورزشی است و در حال حاضر عملیات اجرایی این زمین‌ها به اتمام رسیده و در ایستگاه پایانی و انجام تشریفات تحویل به مناطق جهت بهره برداری عموم شهروندان قرار دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =