سید احمد حسینی

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج گفت: طرح استقبال از بهار به منظور توسعه سطح خدمات به شهروندان و براساس نیازسنجی شهروندان اجرایی می شود.

سید احمد حسینی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز؛ با بیان اینکه طرح استقبال از بهار به منظور توسعه سطح خدمات به شهروندان و براساس نیازسنجی در سطح محلات صورت می گیرد، گفت: این طرح در قالب برنامه هایی نظیر تنظیفات شهری به ویژه در محله ها،  بازپیرایی فضای سبز، کاشت گل های فصلی در معابر، میادین و بوستان های سطح منطقه، اجرایی می شود.

حسینی اجرای خط کشی معابر، شستشوی تجهیزات و علائم ترافیکی و بروزرسانی آنها، رنگ آمیزی جداره های شهری و جداول، ترمیم و بهسازی آسفالت معابر را از دیگر اقدامات برنامه ریزی شده در این طرح عنوان کرد.

وی همچنین بازدید و بررسی مستمر کانال های هدایت آب‌های سطحی و مسیل ها و لایروبی و بهسازی و ساماندهی ورودی های شهر، برپایی ایستگاه های نوروزی برای استقبال از مسافران و شهروندان و اجرای برنامه های فرهنگی همچنین تهیه و توزیع بسته های فرهنگی با رویکرد آموزش شهروندی را از دیگر اقداماتی برشمرد که در این طرح اجرایی خواهد شد.

سرپرست منطقه ۱۰ شهرداری کرج عنوان کرد: همچنین در جلسه ای که به منظور اجرای بهتر این طرح برگزار شد، برنامه ریزی شد به منظور اجرای مطلوبتر طرح استقبال از بهار، محله های منطقه به هفت قسمت تقسیم و با حضور مسئولان در مساجد و شنیدن نقطه نظرات شهروندان اقدامت لازم در این خصوص اجرایی شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =