الکترونیکی

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج از اجرای طرح یکپارچه پرداخت الکترونیک تاکسی‌های شهر کرج از طریق درگاه‌های پرداخت آنلاین در آینده نزدیک خبر داد.

سعید حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز با اشاره به‌ضرورت بهره‌گیری از خدمات نوین شهری، افزود: با استفاده از اپلیکیشن های رایج، در راستای سیاست‌های شهر الکترونیک و صرفه‌جویی در وقت و هزینه، شهروندان با استفاده از گوشی‌های تلفن همراه به‌آسانی قادر به پرداخت کرایه تاکسی خواهند بود.

وی اضافه کرد: رانندگان تاکسی برای بهره‌گیری از این امکان با مراجعه به سازمان حمل‌ونقل بار و مسافر شهرداری کرج می‌توانند از واحد مدیریت ناوگان تاکسی‌های آن سازمان، QR code خصوصی خود را دریافت کرده و در تاکسی خود نصب کنند.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج همچنین به تشریح جزئیات استفاده از سامانه پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی پرداخت و گفت: شهروندان به‌راحتی از طریق نرم‌افزار مربوطه و دوربین تلفن همراه خود، می‌توانند کد مذکور را اسکن کرده و مبلغ کرایه را از طریق کیف پول الکترونیکی یا از طریق درگاه پرداخت کنند.

به گفته حق‌شناس، مکاتبات سازمان فاوا با اپلیکیشن های پرکاربرد ادامه دارد و توافقات اولیه جهت ایجاد بسترهای لازم در این اپلیکیشن ها صورت گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =