زمین ورزشی پارک دانایی

معاون اجرایی و عمران شهری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از بهره‌برداری زمین ورزشی پارک دانایی در آینده نزدیک خبر داد.

میلاد شیخ پور در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز بابیان اینکه عملیات اجرایی احداث زمین ورزشی پارک دلاوران در منطقه یک شهرداری کرج به همت عوامل اجرایی سازمان عمران در ایستگاه پایانی قرار دارد، اظهار کرد: این پروژه در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع احداث‌شده است.

وی در تشریح عملیات اجرایی صورت گرفته در این زمین ورزشی، گفت: پروژه یادشده با  هفت هزار مترمکعب عملیات خاکی، هزار مترمکعب دیوار سنگی  و بیش از ۹۰۰ مترمربع حصار و فنس کشی عملیاتی شده و عملیات روکش آسفالت زمین با صرف حدود هزار تن آسفالت اجرایی شده است.

معاون اجرایی و عمران شهری سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج با تأکید بر اینکه با بهره‌برداری از این زمین ورزشی و تجهیز هر چه بیشتر پارک‌ها در مناطق کم برخوردار، نیاز عموم شهروندان به مراکز تفریحی و ورزشی جهت گذران اوقات فراغت تأمین خواهد شد، افزود: زمین ورزشی پارک دانایی شامل چند بخش در رشته‌های مختلف ورزشی است که بااعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیارد ریال آماده بهره‌برداری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =