بلوار شهدای حسین آباد راه آهن به بهره برداری رسید

شهردار کرج گفت:با بهره برداری از بلوار شهدای حسین آباد راه آهن، مشکل ترافیک چندین ساله این محله برطرف می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز مصطفی سعیدی سیرائی در مراسم افتتاح بلوار شهدای حسین آباد راه آهن و زمین چمن مصنوعی و ابنیه سرای محلات پارک بنفشه که پیش از ظهر امروز با حضور اعضای شورای شهر، مدیران شهری و شهروندان برگزار شد، ضمن تبریک روز مهندس اظهار کرد: شورای ششم از اولین روز کاری خود دو موضوع را در اولویت کاری خود قرار داده که اولی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام شهری است و اولویت بعدی هم آغاز پروژه‌های جدیدی است که بهره برداری از آنها منجر به توسعه شهر و رفع مشکلات شهروندان می‌شود. 

وی با تاکید بر اینکه تملک پروژه‌ای که امروز به بهره برداری رسید از قبل انجام شده بود، توضیح داد: این پروژه در زمان تحویل حدود ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و در ادامه با تلاش و همت مضاعف همکاران ظرف سه ماه برای بهره برداری آماده شد. 

این مسئول تاکید کرد: با بهره برداری از این بلوار مشکل ترافیک چندین ساله محله حسین آباد راه آهن حل می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به بخشی از اقدامات شهرداری در چند ماه گذشته اشاره کرد و ادامه داد: هر چند انجام عملیات عمرانی در شش ماه دوم سال به دلیل برودت هوا و شرایط جوی با دشواری‌های خاصی مواجه است ولی از اول مهر تا کنون، مدیریت شهری کرج موفق به بهره برداری از پروژه های مهمی مثل کنارگذر مهرشهر، پارک دانایی شده و عملیات اجرایی پارک ساحلی کرج را هم آغاز کرده است که با برنامه ریزی صورت گرفته، خرداد سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

شهردار کرج گفت: علاوه بر این، برای سال آینده احداث زیرگذر شیخ آباد در دستور کار شهرداری قرار گرفته است و در این خصوص تفاهم نامه ای با شهرداری فردیس منعقد شده و بودجه لازم برای اجرای آن هم در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: با بهره برداری از این پروژه مشکل ترافیک محلات شیخ آباد، حسین آباد و مشکین دشت بر طرف خواهد شد.

شهردار کرج تاکید کرد: شهرداری تلاش دارد؛ با توجه به ردیف‌های بودجه در نظر گرفته شده برای سال آینده، تحولاتی در حوزه اجتماعی، حمل و نقل عمومی، فضای سبز و.... مناطق مختلف به ویژه محلات کم برخوردار ایجاد کند.

سعیدی سیرائی گفت: از حمایت شورای شهر کرج برای پیگیری مطالبات به حق شهروندان قدردانی می‌کنم و امیدوارم با تعامل سازنده شورا و شهرداری، شاهد اتفاقات خوبی برای شهرو شهروندان باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =