جلسه مالی خدا بنده لو

سرپرست اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج با اشاره برگزاری جلسه هماهنگی و وحدت رویه مسئولان نوسازی مناطق ده گانه کرج گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایان سال، هماهنگی لازم در خصوص اخذ عوارض نوسازی از پلاک‌های مسکونی و غیر مسکونی صورت گرفته است.

علی خدابنده لو در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، عنوان کرد: طبق هماهنگی های صورت گرفته در خصوص ترغیب شهروندان به پرداخت عوارض نوسازی خود، مقرر شد، شهروندانی که عوارض نوسازی خود را تا پایان سال جاری پرداخت کنند، ضمن برخورداری از ۱۰ درصد جایزه خوش حسابی، از جریمه دیرکرد عدم پرداخت عوارض‌ سال قبل نیز معاف می‌شوند.

وی همچنین در تشریح اقدامات مدیریت شهری در خصوص عدم پرداخت عوارض نوسازی تا پایان سال جاری اظهار داشت: افرادی که تا مهلت اعلام شده، عوارض خود را پرداخت نکنند، از ابتدای سال ۱۴۰۱ مشمول ۹ درصد جریمه دیرکرد نیز خواهند شد.

سرپرست اداره کل تشخیص و وصول درآمد شهرداری کرج با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی این مهم، از سوی مناطق ۱۰ گانه به منظور آگاهی شهروندان از تخفیفات و جریمه‌های در نظر گرفته شده، عنوان کرد: مقرر شد اطلاع رسانی مناسب از طریق نصب بنر در سطح مناطق صورت گیرد تا شهروندان با پرداخت به موقع عوارض نوسازی از معافیت در نظر گرفته شده بهره مند شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =