فاوا

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج گفت: با راه اندازی داشبورد تحلیل نقاط بحرانی در سامانه ۱۳۷، تجزیه و تحلیل مناطق حادثه خیز و گزارشات مردمی در شهر کرج محقق می‌شود.

سعید حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، ضمن اعلام این خبر، به مزیت‌های راه اندازی داشبورد تحلیل نقاط بحرانی در سامانه ۱۳۷ اشاره کرد و گفت: با راه اندازی این داشبورد ضمن صرفه جویی ریالی در هزینه‌های سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج پیرامون تهیه گزارشات آماری سامانه ۱۳۷، اطلاعات آن نیز بر خط خواهد بود.

وی اضافه کرد: با تلاش کارشناسان اداره آمار، مدیران شهری می‌توانند با اطمینان به اطلاعات خروجی این داشبورد استناد کرده و از تعداد و پراکندگی حوادث و گزارشات مردمی بر روی نقشه آنلاین این سامانه، به صورت پویا اطلاعات و گزارشات مورد نیاز خود را مشاهده کنند.

سرپرست سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری کرج در تشریح اقدامات صورت گرفته در راه اندازی داشبورد یاد شده، گفت: تا کنون بیش از ۲۰ داشبورد توصیفی و تحلیلی پیرامون تعداد درخواست ها، درصد انجام کار، ارزیابی عملکرد، پیام‌های برگشتی و ... در قالب داده‌های آماری و نمودارهای مبتنی بر نقشه با رویکرد نمایش نقطه‌ای و حرارتی به بهره برداری رسیده است.

 به گفته حق‌شناس، داشبورد تحلیل مناطق حادثه خیز که توسط کارشناس فنی در داخل سازمان با تغییرات فنی در معماری ای تی ال طراحی شده، اطلاعاتی اثرگذار و مفید را برای برنامه‌ریزی در حوزه های مختلف شهرداری دراختیار مدیران می‌گذارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =