سعیدی سیرائی

شهردار کرج گفت: مبنای خدمت در این دوره از مدیریت شهری شفافیت و صداقت است.

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز، مصطفی سعیدی در چهل و یکمین صحن علنی شورای شهر ضمن تبریک روز پاسدار با بیان اینکه در این دوره از مدیریت شهری اهتمام ویژه ای برای حل مشکلات آتش نشانانی که برای حفظ ایمنی و آرامش شهروندان از جان خود می‌گذرند وجود دارد، اظهار کرد: تلاش داریم در چهارچوب قانون و با  استفاده از امکانات موجود، مشکلات این عزیزان حل شود و در این راستا جلسات متعددی برگزار شده است.

وی با بیان اینکه بهبود شرایط معیشتی و رفاهی مهمترین دغدغه همکاران آتش نشان است، ادامه داد: لایحه‌ای در این خصوص تنظیم شده و امیدواریم با تصویب آن، شاهد تغییراتی در راستای بهبود شرایط رفاهی و معیشتی این عزیزان باشیم.

شهردار کرج با بیان اینکه تعدادی از نیروهای آتش نشان با چالش تامین مسکن هم مواجه هستند، اضافه کرد: هر چند مدیریت شهری در بحث تامین مسکن این نیروها وظیفه‌ای ندارد ولی اراده بر این است؛ با حمایت شورای شهر اتفاقات خوبی در این بخش بیفتد.

مبنای خدمت در این دوره از مدیریت شهری شفافیت و صداقت است

شهردار کرج در ادامه با تاکید بر اینکه مبنای خدمت در این دوره از مدیریت شهری شفافیت و صداقت است، در خصوص حواشی ایجاد شده در خصوص فیش‌های حقوقی جعلی منتشر شده در فضای مجازی توضیح داد:  برای اینکه نشان دهیم نه در شعار بلکه در عمل به اصل شفافیت اعتقاد داریم، بنا شده به زودی فیش همه پرسنل شهرداری در سامانه‌ای که زیرساخت‌های آن مهیا شده بارگذاری شود.

وی ابراز کرد: در بحث بارگذاری فیش‌های حقوقی هیچ استثنایی وجود ندارد و همه مدیران نیز باید فیش‌های خود را در سامانه مشخص شده بارگذاری کنند.

وی گفت: از زمانی که به عنوان شهردار انتخاب شدم همه مدارک لازم از جمله حکم کارگزینی، فیش‌های حقوقی و... را به مراجع ذی صلاح از جمله شورا ارائه کرده و هیچ شبهه‌ای در این خصوص وجود ندارد.

سعیدی ادامه داد: متاسفانه برخی با بی اخلاقی دست به انتشار فیش حقوقی جعلی زده‌اند و ای کاش لااقل بخش سهم بیمه تکمیلی پدر را از آن حذف می کردند چون پدر من  از سال ۶۵ در قید حیات نیست.

وی در ادامه به موضوع بکارگیری تعدادی نیرو در بدنه شهرداری ابراز کرد: اغلب این نیروها در حوزه انتظامات بکارگرفته شده‌اند و روند اداری جذب آنها در دوره مدیریت شهری قبلی انجام شده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های به بحث فعالیت دستفروشان به ویژه در ایام نزدیک به عید نوروز اشاره کرد و گفت: کمبود کار باعث شده برخی برای تامین معیشت خود به دستفروشی روی بیاورند و واقعیت این است ساماندهی آنها ساده نیست و پیچیدگی خاص خود را دارد.

شهردار کرج توضیح داد: از یک سو  شهروندان از سد معبر و ترافیک ناشی از فعالیت دستفروشان گلایه دارند و از طرف دیگر جانمایی آنها در مکانی مشخص هم مشکلات خاص خود را دارد و در شرایط اقتصادی فعلی هم امکان برخورد قهری با آنان وجود ندارد.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته بنا شده طرحی برای ساماندهی دستفروشان ارائه شود که هم معیشت این قشر زحمت کش به خطر نیفتد و هم شهروندان از نتیجه آن رضایت داشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =