مصطفی سعیدی

شهردار کرج با بیان اینکه حضرت ابوالفضل العباس (ع) شاگر ممتاز فرهنگ و مکتب عاشورایی است، گفت: برای جانبازان سلحشور افتخار بالاتری از نامگذاری سالروز ولادت آن پهلوان بی همتا با عنوان روز جانباز وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار کرج امروز، مصطفی سعیدی صبح امروز (دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰) مصادف با سالروز ولادت علمدار کربلا حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز با همراهی فرماندهان حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهداء و پایگاه مقاومت شهیدان سلطانی این نهاد علاوه بر عیادت از چند جانبازِ سلحشور، همچنین با سردار اسلامی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس دیدار و گفتگو کردند.

شهردار کرج در این دیدار با بیان اینکه خاطرات جانبازان از دوران دفاع مقدس باید در قالب فیلم و کتاب و نمایشگاه های عکس برای همگان روایت شود، افزود: جانبازان در طول زندگی با مشکلات جسمانی و دردهای ناشی از آسیب دیدگی ها و جراحت های دوره ایستادگی در برابر رژیم بعثی عراق دست و پنجه نرم می کنند و بالاترین گنج و نعمت زندگی یعنی سلامتی را در راه حفظ میهن و صیانت از این آب و خاک هدیه کرده اند.

سعیدی با بیان اینکه جانبازان سرافراز شهیدان زنده هستند و اجرشان کمتر از شهادت نیست، اظهار کرد: رسانه ها باید در قالب جهاد تبیین به مردم بگویند که اگر امروز در کشور امنیت و آرامش داریم مرهون فداکاری بزرگ مردانی ایست که هرگز اهل به رخ کشیدن رشادت های شان نیستند و اینکه دلسوزان حقیقی ملت نه تریبون های رسانه های خارج از کشور، بلکه افرادی هستند که در مواقع ضرورت از زندگی و جان و مال خود گذشتند و روانه جبهه های نبرد حق علیه باطل شدند.

شهردار کرج از آمادگی این نهاد برای انعقاد تفاهم نامه همکاری های دو جانبه با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: تلاش های چندین ساله سردار اسلامی به عنوان یکی از چهره های دلسوز و دغدغه مند که خود از جانبازان سرافراز دفاع مقدس هستند، قابل تقدیر بوده و برای ایشان و سایر جانبازان عزیزمان صحت و سلامتی و شفای عاجل را آرزومندیم.

یادآور می شود عیادت از برزو کلانتری و علی اسدپور از پرسنل جانباز مدیریت شهری کرج بخشی از برنامه های امروز مصطفی سعیدی و هیئت همراه بوده است. همچنین هدایایی به مناسبت روز جانباز و همچنین مناسبت روز شهید که پیش رو داریم، تقدیم پرسنل فرزند شهید و جانباز این نهاد گردیده است.

تصویر / دیدار با علی اسدپور پرسنل جانباز بالای 70 درصد شهرداری کرج

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =