سعیدی کیا

سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج گفت که کاهش بروکراسی اداری و تسریع در صدور پروانه در سطح مناطق ده گانه با هدف تکریم سازندگان و ارتقاء شفاف سازی به جد در دستور کار قرار گرفته و پیگیری میشود.

عباس سعیدی کیا در گفتگو با خبرنگار کرج امروز با اشاره به برگزاری نشست مشترک مسئولان معاونت شهرسازی و معماری با مدیران زیرمجموعه در سطح مناطق ده گانه اظهار داشت: این جلسه به مدت ۳ ساعت به میزبانی منطقه ۴ شهرداری کرج برگزار شد و طی آن بر تسریع در صدور پروانه و اتخاذ رویکردهایی که منجر به ایجاد آرامش در سازندگان گردد، تاکید شد.

وی با بیان اینکه صدور پروانه ساخت یکی از منابع اصلی درآمدی شهرداری کرج به شمار می رود، ادامه داد: اتخاذ وحدت رویه در تصمیم گیری ها، کاهش بروکراسی اداری و حذف امضاء های طلایی و تسریع در صدور پروانه می تواند به افزایش تقاضای ساخت در سطح مناطق ده گانه کمک شایانی نماید و در شرایطی که با رکود درآمدی مواجه هستیم، منابع مالی برای تزریق به پروژه های شهری تامین شود.

معاون شهردار کرج خاطر نشان کرد: در این جلسه دیدگاه ها و صحبت های مدیران شهرسازی مناطق ده گانه شهرداری کرج نیز شنیده شد و در خصوص بخشی از دغدغه های ایشان که امکان تصمیم گیری برابر با قوانین وجود داشته باشد، قطعاً گام هایی در جهت سهولت کارها و خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان و تکریم سازندگان که به نوعی همکارانِ ما به شمار می روند، برداشته خواهد شد.

سعیدی کیا اضافه کرد: نگاهِ ما در معاونت شهرسازی و معماری نه مچ گیری و دست اندازی بلکه نظارت بر رعایت طرح تفصیلی و گره گشایی از امور و رعایت استانداردها در ساخت و سازهای شهری است و همچنین در مواردی که نیاز به مساعدت وجود داشته باشد، قطعاً همکاری لازم به عمل می آید و مدارای با سازندگان و تسریع در رسیدگی به درخواست ها نیز به مدیران زیرمجموعه تذکر داده شده است.

این مسئول با بیان اینکه به دنبال بهره برداری صد در صدی از اتوماسیون اداری و حرکت به سمت بهره مندی از شیوه های علمی در حوزه شهرسازی و معماری هستیم، گفت: نگاه انقلابی و جهادی در حوزه های تخصصی نیز می تواند حکمفرما باشد، به نحوی که بهترین خدمات به صورت صادقانه و پاکدستانه و با سرعت بالا تقدیم شهروندان شود و قطعاً در این صورت شاهد ارتقاء رضایتمندی عمومی از نظام و حاکمیت خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =