بهشت سکینه

شهردار کرج گفت که بهشت سکینه (س) در روزهای پایانی سال با ترافیکِ مراجعین مواجه خواهد بود لذا باید هماهنگی و اقدامات لازم به منظور میزبانی شایسته از زائرین اهل قبور و پیش بینی برنامه های فرهنگی و مذهبی صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار کرج امروز، مصطفی سعیدی که صبح امروز (سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰) به منظور بازدید از طرح جهادی ساماندهی بهشت سکینه (س)، در این آرامستان حضور یافته بود، ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته و جلسات برگزار شده تحت عنوان اقدامات پنج شنبه و جمعه پایانی سال، اظهار داشت: کلیه حوزه های مربوطه در شهرداری اعم از آتش نشانی، سیما و منظر، حمل و نقل بار و مسافر و غیره موظف به همکاری ویژه با ستاد هستند و در روزهای آخر سال باید ویترین شایسته ای از خدمت رسانی به شهروندان را داشته باشیم.

وی افزود: در بحث آرامستانها باید یکسان سازی قبور و اتحاد بصری قطعات و همچنین معنوی سازی محیط و توجه به استانداردهای اسلامی در دستور کار قرار گیرد، گرچه در گذشته فعالیت هایی برای بهبود سیمای بهشت سکینه (س) صورت گرفته لکن با مطلوب فاصله زیادی داریم و انتظار می رود که افراد با حضور در آرامستان متوجهِ یاد الهی و ضرورت دقت بیشتر در اعمال شوند و استفاده بیشتری از المانها و فضای سبز و نقاشی های دیواری با مضامین قرآنی و اسلامی شود.

شهردار کرج خاطر نشان کرد: همه ساله و بر اساس سنتی نیکو، شهروندان در روزهای پایانی سال برای زیارت اهل قبور روانه آرامستانها می شوند لذا ترافیک مراجعین به بهشت سکینه (س) در این ایام قابل توجه خواهد بود و انتظار می رود برنامه ریزی ها به نحوی باشد که مردم بدون دغدغه و نگرانی از بابت جای پارک خودرو، شلوغی ورودی و خروجی ها، دسترسی مناسب به تانکرهای آب، تابلوهای هدایت مسیر، دسترسی به غرفه های گلفروشی، نظافت و آراستگی فضای آرامستان و... نداشته باشند و همه تمهیدات و تقسیم وظایف باید صورت پذیرفته باشد.

سعیدی در پایان با بیان اینکه روزهای پایانی سال در آستانه بهار طبیعت قرار دارد لذا چهره بهشت سکینه (س) باید در هنگام مراجعه زائرین اهل قبور بانشاط و آراسته باشد، تصریح کرد: از همکاری های تنگاتنگ سایر دستگاه ها همچون اورژانس، پلیس راهور، فرماندهی انتظامی و... در میزبانی شایسته از مراجعین آرامستان جامع شهر صمیمانه قدردانی می نمایم و بی شک خدماتی که جهادی و صادقانه ارائه می شود، نزد خداوند اجر ویژه ای خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =