غلام رضا رضوانی

معاون خدمات شهری شهرداری کرج از برپایی حداقل ده جایگاه و ایستگاه نوروزی در مرکز و مبادی ورودی و خروجی شهر با همکاری گروه های جهادی خبر داد.

غلامرضا رضوانی در گفتگو با خبرنگار کرج امروز با بیان مطلب فوق اظهار داشت: سومین جلسه از ستاد استقبال از بهار کلانشهر کرج با حضور نمایندگانی از دستگاه های هلال احمر، اورژانس، پلیس راهور، فرماندهی انتظامی و... برگزار شد و طی آن هماهنگی های بیشتر به منظور تعامل و هم افزایی نهادها به منظور استقبال شایسته از نوروز و میزبانی از مسافرین نوروزی و میهمانان گذری به عمل آمد.

وی افزود: ویژگی جلسات ستاد استقبال از بهار طی سال جاری مشارکت و همراهی گروه های جهادی است که بنا شده ایستگاه های نوروزی به ایستگاه های صلواتی نیز تبدیل شوند و در حد بضاعت از مسافرین گذری پذیرایی به عمل آید و این مهم با در نظر گرفتن ایام ماه شعبان اقدامی شایسته و نمادین به شمار می رود.

معاون خدمات شهری شهرداری کرج ادامه داد: ستادهای فرعی استقبال از بهار در سطح مناطق و برخی سازمانهای تابعه فعالیت خود را در حوزه های مختلف اعم از کاشت گل و گیاه، تنظیف و پاکسازی، شستشوی جداول، حذف زوائد بصری، جمع آوری و حمل نخاله، رنگ آمیزی و نقاشی های دیواری و... آغاز کرده اند و بی شک چهره شهر بهاری خواهد شد.

رضوانی در پایان اظهار کرد: مقرر شده تا ده ایستگاه نوروزی در مرکز و مبادی ورودی و خروجی شهر با مشارکت گروه های جهادی برپا شود و در آنها خدمات فرهنگی، سلامت و اطلاع رسانی به مسافرین گذری و نوروزی ارائه شود، ضمن آنکه طی طرحی ابتکاری آنها را به ایستگاه های صلواتی تبدیل می کنیم تا جلوه فاطمی و قرآنی ایران کوچک در برابر دیدگانِ مسافرینی از نقاط مختلف کشور خودنمایی نماید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =