ایزدیار

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و منابع انسانی شورای اسلامی شهر کرج خواستار ارتقاء بصری، انجام تمهیدات لازم و رفع نازیبایی ها از چهره این کلانشهر در آستانه بهار طبیعت و استقبال شایسته از مسافرین نوروزی شد.

به گزارش کرج امروز، عمار ایزدیار طی سخنانی در سومین جلسه ستاد استقبال از نوروز ۱۴۰۱ کلانشهر کرج با بیان اینکه در روزهای پایانی سال باید به ساماندهی بصری و توجه به مشکلات ترافیکی مبادی ورودی و خروجی آرامستان بهشت سکینه (س) نیز توجه ویژه ای شود، گفت: معاونت خدمات شهری در اسفند ماه روزهای پُرکاری را پشت سر می گذارد و امیدوارم ماحصل آن جلب رضایت شهروندان باشد.

وی با اشاره به موقعیت گذری کرج و تردد مسافرینی از ۱۴ استان کشور از محورهای اطراف این کلانشهر، تصریح کرد: برپایی ایستگاه های نوروزی و معرفی جاذبه های گردشگری و بیانِ آداب و رسوم و پیشینه تاریخی و فرهنگی شهر کرج و ارائه خدمات سلامت، فرهنگی و تقدیم هدایایی به مسافرین می تواند آثار خوبی به همراه بگذارد.

عضو شورای اسلامی شهر کرج ادامه داد: همچنین شهر در حوزه خرابی آسفالت معابر، نخاله های رها شده، وضعیت فضای سبز میدان ها و بلوارها، وضعیت نقاشی های دیواری و رنگ آمیزی جداول، حیوانات موذی و مزاحم، المانها و زیبایی میادین اصلی و فرعی نیاز به اقداماتی دارد که خوشبختانه در دستور حوزه های مختلف قرار گرفته لکن باید دقت شود تا چهره کرج در آستانه سال جاری بهاری گردد.

ایزدیار گفت: همچنین انتظار داریم تا نظارت لازم بر روند ساخت و سازهای شهری در تعطیلات نوروزی صورت پذیرد و سامانه ۱۳۷ نیز در نیمه نخست فروردین مهیای پاسخگوی و خدمت رسانی به شهروندان باشد و در مجموع تلاش کنیم تا انعکاسِ فعالیت های شهرداری و معاونت خدمات شهری در برابر مسافرین نوروزی و شهروندان به نمایش گذاشته شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج در پایان با اشاره به نزدیکی به نیمه شعبان و همین طور در پیش رو بودن ماه مبارک رمضان، از حوزه های مرتبط شهرداری اعم از اداره کل ارتباطات، سازمان سیما و منظر و سازمان فرهنگی تقاضا کرد که متناسب با ایام پیش رو نسبت به چهره آرایی شایسته شهر، پیش بینی برنامه های مناسبتی و راه اندازی پویش های مردمی اقدامات لازم را در دستور کار قرار دهند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =