قاسمپور

سخنگو و رئیس کمیسیون تلفیق شورای اسلامی شهر کرج از برگزاری سه جلسه و تصویب ۶۸ تبصره در سه بخش کلی برای ضمانت های اجرایی و نقشه راه بودجه سال آینده شهرداری این کلانشهر خبر داد.

علی قاسم پور در گفتگو با کرج امروز با اعلام این خبر گفت: بر اساس تباصر مصوب شهرداری در پروژه های دارای توجیه مکلف به جذب مشارکت کننده و سرمایه گذار می باشد، همچنین هزینه کرد ۱۰ درصد از اعتبار فرهنگی پیرامون توانمندسازی بانوان به ویژه زنان خودسرپرست وبدسرپرست از ریل گذاری بودجه ۱۴۰۱ به شمار می رود.

وی با تاکید بر اینکه مقرر شده تا شهرداری در راستای پویایی و کارآمدی بیشتر و تزریق روحیه مدیریت جهادی در مدیریت شهری کرج نسبت به ارائه برنامه جامع اجرایی طرح «علمداران خدمت» تا پایان اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ اقدام نماید، خاطر نشان کرد: احداث و بهره برداری از یک واحد زمین ورزشی، یک دستگاه سرویس بهداشتی عمومی و ۳ پارک محله ای در هر منطقه از شهر از الزامات اجرایی شهرداری به شمار می رود که این تبصره مورد تاکید ویژه شورای شهر می باشد.

بازسازی اتوبوس های فرسوده از محل اوراق مشارکت

عضو هیئت رئیسه شورای شهر کرج از مجوز به شهرداری جهت بازسازی اتوبوس های فرسوده از محل اوراق مشارکت خبر و ادامه داد: پایش هوشمند وضعیت روشنایی معابر و تقاطعات غیرهمسطح جدید الاحداث سطح شهر، بهره برداری کامل از پروژه پارک نبوت با نگاه ویژه به کودکان، کمک به بنیاد زائر و طرح توسعه بیمارستان مدنی، استفاده از ظرفیت تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر جهت آموزش های شهروندی و... از دیگر تباصر مصوب در کمیسیون تلفیق هستند.

قاسم پور تلاش برای یکپارچه سازی ردیف های هزینه ای، انضباط بخشی مالی، ساماندهی منابع انسانی، تکمیل پروژه های عمرانی با رعایت اسناد بالادستی، توجه به اتمام طرح های نیمه تمام و... را از مواردی عنوان کرد که پس از بحث و تبادل نظر و چکش کاری های فنی تحت عنوان تبصره های بودجه ۱۴۰۱ مصوب گردیده و رعایت آنها ضامن تحقق اهداف و سیاست های مدیریت شهری در خدمت رسانی کمی و کیفی خواهد بود.

وی اذعان داشت: شورای شهر کرج در طول سال گزارش های درصد اجرایی شدن تباصر ۶۸ گانه را از شهرداری مطالبه می نماید و بر حُسن اجرای آن نظارت لازم را خواهیم داشت، چرا که بدون توجه به تباصر به عنوان روح و ستون بودجه، عملاً انضباط و انسجام لازم در نظام هزینه و درآمد شهرداری محقق نمی شود و شاهد انحراف از مسیر خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =