حمید عبدالله پور

در آستانه فرا رسیدن بهار ۱۴۰۱ و به ‌منظور افزایش زیبایی‌های بصری، معابر و پارک‌های سطح شهر با اجرای ۶ فرش گل و انواع گل‌های بهاری و متنوع مزین می‌شود.

به گزارش کرج امروز، سرپرست این سازمان از اجرای ۶ طرح فرش گل در سطح شهر کرج به منظور استقبال از بهار خبر داد و گفت: پارک مادر در ورودی شهر، میادین طالقانی ، والفجر، توحید ، شهدا ، سه باندی رجایی شهر  و چهار باندی مهر شهر از جمله اماکنی هستد که با فرش گل و انواع گل های بنفشه و شب بو تزیین شده اند.

حمید رضا عبداله پور به کاشت بیش از ۳۰۰ هزار گلدان شب بو در سطح مناطق دهگانه اشاره کرد و افزود: گل‌کاری فصلی در کنار گل‌کاری دائمی همه‌ساله در سه مرحله بهار، تابستان و پاییز در شهر صورت می‌گیرد و عملیات گل‌کاری در میادین و بوستان‌های سطح شهر  با انواع گل شب‌بو و دیگر گل‌های بهاری در حال انجام است.

وی توضیح داد: این سازمان در هفته درخت و درختکاری علاوه بر توزیع نهال رایگان، هر روز جشن درختکاری را به میزبانی یک منطقه برگزار می کند و با بسیج تمامی امکانات شهر را آماده استقبال از بهار می‌کند.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اضافه کرد: سیمای شهر کرج با انجام عملیات زیباسازی همچون رنگ آمیزی مبلمان شهری، زیباسازی دیوارها و نیز کاشت گل و گیاه و درخت و درختچه، شهروندان را به استقبال از فصل جدید فرا می خواند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =