سرای محله آق تپه

رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری کرج از افتتاح سرای محله آق تپه در منطقه ۳ این کلانشهر در آینده ای نه چندان دور خبر داد و گفت: این پروژه از پیشرفت قابل قبولی برخوردار است.

علیرضا عاقلی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری کرج امروز، با بیان اینکه  میزان پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی یکی از محورهای اصلی در خصوص عملکرد دوره کنونی مدیریت شهری است، اظهار داشت: اجرای پروژه سرای محله آق تپه به جهت افزایش سرانه های فرهنگی، اجتماعی، آموزشی و ورزشی در یکی از محله های کم برخوردار شهر در دستور کار سازمان قرار گرفت.

وی در تشریح جزئیات پروژه گفت: سرای محله آق تپه در سه طبقه و به مساحت تقریبی هزار و ۵۰۰ مترمربع که شامل سالن آمفی تئاتر، سالن ورزشی، کتابخانه، کلاسهای آموزشی و... است، با پیشرفت فیزیکی تقریبی ۴۰ درصد در حال اجرا می باشد.

عاقلی با اشاره به روند قابل قبول عملیات اجرایی تکمیل ساختمان سرای محله آق تپه و تاثیرگذاری آن در افزایش سرانه آموزشی و فرهنگی و مشارکت موثر شهروندان در اداره محله و شهر کرج خاطر نشان کرد: انتظار می رود پس از تکمیل اقدامات فوق طی ماه های آتی پروژه قابلیت بهره برداری و ارائه خدمات به مردم شریف منطقه را داشته باشد.

این مسئول در پایان یادآورشد: از جمله اقدامات باقیمانده جهت پیشرفت پروژه، اجرای نما، اجرای نازک کاری داخل مجموعه و سیستم گرمایش و سرمایش و... ساختمان می باشد که با تخصیص بودجه صورت گرفته برای سال آتی از سوی شورای محترم اسلامی شهر سرعت اجرایی افزایش یافته و پروژه در آینده نزدیک آماده بهره برداری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =